اخبار بین المللاخبار متاورس

متاورس (Metaverse) در کدام کشورها پرطرفدارتر است؟

براساس توییت‌های مربوط به متاورس در کشور ویتنام، ۵۶/۸٪ از افراد دید مثبتی نسبت به متاورس دارند.

در نتیجه بررسی اخیر روی بیش از یک میلیون توییت، فهرستی از کشورهایی که عاشق متاورس (Metaverse) هستند یا از آن متنفرند، منتشر شده که در این میان، ویتنام در صدر فهرست و ایرلند در انتهای این لیست قرار می‌گیرد. 

سایت کوین CoinKickoff، حدود ۱/۶ میلیون توییت از نقاط مختلف جهان را بررسی کرده تا مشخص کند میزان محبوبیت متاورس (Metaverse) درمیان کشورهای مختلف چقدر است. نتایج نشان داد که ویتنام با ۵۶/۸ درصد از توئیت‌های مرتبط با موضوع متاورس، در صدر فهرست موافقان قرار گرفته است.

براساس آمار منتشر شده، کشورهای آسیای شرقی به طور کلی دید مثبتی نسبت به متاورس (Metaverse) داشتند. بعد از کشور ویتنام، فیلیپین، اوکراین، نیجریه و اندونزی در صدر این فهرست قرار گرفتند.

فهرست کشورهای موافق و مخالف متاورس
فهرست کشورهای موافق و مخالف متاورس – منبع: CoinKickoff

در همین حال، ایرلند در صدر فهرست کشورهایی بود که بیشترین توئیت را در مخالفت با متاورس داشتند. داده‌ها نشان داد که ۱۴/۴ درصد از توییت‌های مربوط به متاورس از کشور اروپایی حس منفی نسبت به مفهوم متاورس داشتند.

در این میان، کشورهای غربی بیشترین مخالفت را با متاورس داشتند. پس از ایرلند، دانمارک، نیوزلند، ایالات متحده و کانادا بیشترین آمار توئیت‌های منفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در همین حال، موارد استفاده متاورس (Metaverse) با گذشت زمان همچنان در حال توسعه هستند. در مصاحبه اخیر، جنیفر رابرتز، یکی از شرکای Woodstock Ventures، به کوین تلگراف اعلام کرد که چگونه جشنواره موسیقی Woodstock از متاورس برای بازسازی آینده این جشنواره و حفظ میراث خود استفاده می‌کند. جنیفر رابرتز متاورس را به عنوان یک «تجربه آزادی‌بخش» و مکانی توصیف کرد که به واسطه آن مردم چیزهایی را جشن می‌گیرند که به آن اعتقاد دارند.

نوکیا، برند دیگریست که بسیاری آن را با دستگاه‌های تلفن همراه به یاد می‌آورند. رابرت جویس، مدیر فنی نوکیا اقیانوسیه، اخیراً به کوین تلگراف گفت که این شرکت در حال انجام آزمایش‌های مشترک برای استفاده از متاورس (Metaverse) به روش‌های مختلف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا