اخبار بین الملل

شکایت از یوتیوبر ارزهای دیجیتال در توییتر

تام نش، یوتیوبر ارزهای دیجیتال برای رسیدگی به پرونده تبلیغ برای صرافی FTX از طریق توییتر فراخوانده شد.

یک یوتیوبر ارزهای دیجیتال پس از اینکه دادگاه آمریکا اجازه این اقدام را صادر کرد، از طریق توییتر ابلاغیه دریافت کرد، چرا که وکلا ادعا کردند که نمی‌توانند از طریق دیگری به او ابلاغیه ارسال کنند.

حکم ۲ مه از یک قاضی دادگاه منطقه فلوریدا به موسسه حقوقی Moskowitz اجازه داد تا از طریق یک توییت به تام نش، یوتیوبر ارزهای دیجیتال، اخطار قانونی بدهد.

تام نش، که گمان می‌رود در گرجستان زندگی می‌کند، آخرین نفر از ۱۰ متهمی است که در یک دادخواست دسته‌جمعی علیه اینفلوئنسرهایی که ادعا می‌شود صرافی ارزهای دیجیتال FTX را که اکنون ورشکسته شده است، بدون افشای غرامت خود تبلیغ کرده‌اند.

در ۲ مه، این شرکت اخطار خود را در توییتر به تام نش ارسال کرد و مدیریت توییتر او را در این پست مورد خطاب قرار داد و بدین ترتیب به او اخطار حقوقی داد.

این پرونده دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه ارائه خدمات تام نش با استفاده از توییتر ارائه می‌دهد.

شرکت حقوقی ملزم بود از طریق حساب رسمی توییتر خود یک نشانی اینترنتی را به اشتراک بگذارد و حساب توییتر تام نش را در آن تگ کند. این موسسه حقوقی همچنین ملزم به ارسال URL در یک ایمیل به آدرس ایمیل تام نش بود.

در این پرونده آمده است که استفاده مکرر تام نش از اینترنت نشان می‌دهد که ارسال اخطار حقوقی به این روش، یک راه مطمئن برای تماس با او است. 

بر اساس جزئیات این پرونده، پیش از این که وکلا به آدرس تام نش ایمیل ارسال کرده بودند، ایمیل با موفقیت ارسال شده بود که نشان می‌دهد تام نش شکایت را دریافت کرده و آدرس ایمیل او معتبر است.

یک حکم فدرال به دادگاه منطقه اجازه می‌دهد تا حکم اجرای روش جایگزین برای رسیدگی به پرونده‌های متهمان خارج از آمریکا را صادر کند، مشروط بر اینکه مخالف توافق‌های بین‌المللی نباشد و به طور مؤثر به متهم اطلاع‌رسانی انجام شود.

این بیانیه همچنین توضیح داد که گرجستان و ایالات متحده طرفین کنوانسیون لاهه هستند که روش استانداردی را برای ارائه اسناد حقوقی بین کشورهای امضاکننده معاهده ارائه می‌دهد.

۹ متهم دیگر شامل هفت کاربر یوتیوب، از جمله گراهام استفان، برایان جونگ و بن آرمسترانگ، معروف به BitBoy Crypto هستند. همچنین نام شرکت استعدادیابی که مسئول تبلیغ صرافی FTX بود، آژانس Creators و بنیانگذار آن اریکا کولبرگ هم در این فهرست آمده است.

آرمسترانگ یک جلسه دادگاه را مربوط به ۲۰ آوریل برای رسیدگی به ادعای آزار و اذیت نسبت به وکیل شاکیان از دست داده بود.

آرمسترانگ به جای شرکت در جلسه دادگاه، تصاویری از خود در ساحلی در باهاما در توییتر منتشر کرد و آشکارا این دستور را به سخره گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا