اخبار بین المللاخبار قانون‌گذاری

بانک دی زد (DZ) آلمان ارزهای دیجیتال را به خدمات خود اضافه می‌کند

بانک دی زد (DZ) آلمان برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال با شرکت فناوری سوئیسی Metaco همکاری می‌کند.

بانک دی زد، دومین بانک بزرگ آلمان از نظر اندازه دارایی، ارزهای دیجیتال را به طور کامل در خدمات مدیریت دارایی خود با همکاری شرکت دارایی دیجیتال متاکو ادغام خواهد کرد.

طبق اطلاعیه کوین تلگراف، بانک دی زد پلتفرم نگهداری هارمونایز (Harmonize) متاکو را برای ارائه ارزهای دیجیتال به مشتریان نهادی خود انتخاب کرد. نیاز کریستوپیت، مدیر اجرایی این بانک گفت که پلتفرم هارمونایز متاکو از نظر امنیت و مقیاس‌پذیری با نیازهای آنها مطابقت دارد.

کریستوپیت گفت: «استفاده از این فناوری، که به یک همکاری تجاری بادوام با رشد سریع همراه خواهد بود، راه حلی جذاب برای مشتریانمان است که می‌تواند نیازهای ارزهای دیجیتال و ابزارهای مالی غیرمتمرکز را نیز برآورده کند.»

کریگ پرین، مدیر فروش متاکو نیز در مورد این همکاری اظهار نظر کرد. مدیران اجرایی اشتیاق تیم خود را برای حمایت از پیشنهادات نهادی بانک دی زد ابراز کردند. کریگ پرین گفت که زیرساخت متاکو به طور خاص برای حمایت از موسسات در پذیرش دارایی‌های دیجیتال و مشارکت در اقتصاد دارایی دیجیتال طراحی شده است.

او اضافه کرد: «خوشحالیم که همکاری خود را با متاکو به عنوان پیشرو بازار در آلمان که مورد اعتماد برخی از بزرگترین بانک‌ها و صرافی‌های این کشور است، اعلام کنیم.»

متاکو به طور فعال با بازیکنان کلیدی مختلف در آلمان همکاری کرده است. در ۹ فوریه، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال از همکاری با بانک آلمانی دیگری به نام دکابانک (DekaBank) برای راه اندازی یک پلتفرم توکن سازی مبتنی بر بلاک چین خبر داد. بر اساس این اعلامیه، انتظار می رود این زیرساخت در سال ۲۰۲۳ ساخته شود و ممکن است در سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شود.

به جز آلمان، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال با یک خودروساز ترکیه‌ای و یکی از محبوب‌ترین بانک‌های محلی فیلیپین نیز همکاری داشت. 

در ۱۰ ژانویه، متاکو با شرکت خودروسازی ترکیه (Togg) همکاری کرد تا به ایمن کردن خدمات حمل و نقل خودرو مبتنی بر قرارداد هوشمند این شرکت کمک کند. 

در ۲ نوامبر، این شرکت به UnionBank، یک بانک مستقر در فیلیپین، کمک کرد تا خدمات نگهداری و تجارت خود را برای بیت کوین و اتر راه‌اندازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا