اخبار بین المللاخبار متاورسخبر فوری

هواوی، متاورس و وب3 را برای شرق آسیا راه‌اندازی می‌کند

هدف از این همکاری تسهیل پذیرش و گسترش سریع این فناوری‌ها در منطقه شرق آسیا و فراتر از آن است.

شرکت چینی هوآوی برای راه‌اندازی پروژه متاورس و Web3 خود با چندین شرکت بلاک چین وارد شراکت شده است که هدف آن تسهیل پذیرش و گسترش سریع این فناوری‌ها در منطقه شرق آسیا و فراتر از آن است.

شرکت Huawei Cloud در اجلاس رهبران شراکت 2023 Huawei Cloud Asia Pacific در بالی همکاری خود را با چندین شرکت ازجمله Polygon ،Deepbrain Chain، Morpheus Labs و BlockChain Solutions اعلام کرد.

پی هان، مدیر عامل Morpheus Labs، در اظهار نظر در مورد شراکت و اعلام راه‌اندازی، بر مشارکت شرکت خود در این پروژه به عنوان یکی از شرکای کلیدی تاکید کرد.

گسترش فناوری متاورس و وب3 در منطقه

علاوه بر شرکای پروژه متاورس و وب3، این اجلاس که بین ۲۲ و ۲۴ فوریه برگزار شد، سایر شرکت‌های فناوری اطلاعات در منطقه مانند Cloudsec Asia، Sirius، HKT Enterprise Solutions، China Telecom، China Mobility و China Unicom را برای بحث در مورد گسترش دامنه این فناوری در منطقه گرد هم آورد.

براساس این گزارش، Huawei Cloud، با ۳۰ کشور جهان با هدف افزایش بهره‌وری در این زمینه همکاری می‌کند می‌کند و به ۷۳۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا خدمات ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، همکاری اخیر چین با بلاک چین تنها یکی از تلاش‌های هواوی برای گسترش فناوری‌های جدید است، چرا که در نوامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که از قبل برنامه خود برای راه‌اندازی شبکه 6G را، علی‌رغم اینکه فناوری 5G به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته، تا سال ۲۰۳۰ مشخص کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا