اخبار بین الملل

کارگاه آموزشی web3 با همکاری پلتفرم Near Protocol در دانشگاه نیویورک راه‌اندازی می‌شود

کارگاره آموزشی web3، دانش‌آموزان را با تکنولوژی زیرساخت web3 آشنا کرده و به آنها فرصت تجربه کار عملی با ابزار web3 را می‌دهد.

 وقتی صحبت از ورود به دنیای کریپتو و وب 3 به میان می‌آید، آموزش و یادگیری یکی از موانع مهم برای تازه‌واردها است. این امر مخصوصاً زمانی ملموس‌تر می‌شود که پای درک کردن تکنولوژی زیرساخت دنیای کریپتو و وب 3 به میان می‌آید.

دانشکده مطالعات تخصصی در دانشگاه نیویورک (NYU SPS) با پیوستن به تلاش برای گسترش آگاهی درباره دنیای کریپتو، در ۸ فوریه اعلام کرد که با پلتفرم Near Protocol و دیگر فعالان این صنعت، برای معرفی کارگاه آموزشی web3 همکاری می‌کند.

کارگاره آموزشی web3 از موسسه NYU SPS Preston Robert Tisch Institute for Global Sport ارائه می‌شود. این کارگاه از منظر خاصی این فضا را بررسی خواهد کرد و به نقطه اتصال تکنولوژی‌های Web3 و بلاک چین و صنعت ورزش نگاه می‌کند.  

انجی کامات، رئیس دانشکده SPS دانشگاه نیویورک، گفت که دانشگاه ها موظفند دانشجویان خود را برای موفقیت در هر صنعتی آماده کنند: «تکنولوژی وب 3 و بلاک چین نه تنها در صنعت ورزش، بلکه در هر صنعتی که زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نقش مهمی ایفا خواهند کرد.»

کارگاره آموزشی web3 به مبانی بلاک چین و دارایی های دیجیتال و کاربرد آنها در دنیای ورزش می‌پردازد. کسانی که در این دوره شرکت می‌کنند در معرض تجربه عملی قرار خواهند گرفت که توسط یکی از بنیانگذاران پلتفرم Near Protocol، مایکل کلی، آموزش داده خواهد شد.

علاوه بر این، دانشجویانی که در NYU SPS مشارکت دارند، واجد شرایط دریافت جوایزی در قالب NFT خواهند بود که توسط برنامه غیرمتمرکزی در پلتفرم Near Protocols ارائه خواهد شد. در حالی که دانشگاه نیویورک اولین موسسه آموزشی نیست که در زمینه فناوری‌های بلاک چین و وب 3 کارگاه آموزشی معرفی می کند، اما یکی از برترین دانشگاه‌های ایالات متحده است.

آموزگاران استرالیا اخیراً با بیانیه‌ای اعلام کردند که در سطح جهانی کمبود افراد شایسته و آموزش‌دیده در صنعت Web3 دیده می‌شود.

‎هاکسلی پکهام از آکادمی بین‌المللی بلاک چین (Blockchain Academy International) تاکید کرد که تابحال ۶۰ صنعت مختلف، تکنولوژی بلاک چین را به نوعی به کار گرفته‌اند و آموزش بلاک چین برای «نسل بعدی استراتژیست‌ها و مشاوران» مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا