اخبار بین المللخبر فوریمعرفی رمز ارز ها

بیش از ۹۵ درصد دارندگان توکن فچ ای آی (FET) در حال حاضر سود کرده‌اند

اگرچه بازار ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر زیان‌هایی را ثبت کرده است، با این حال، با بالارفتن درصد محبوبیت پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT، موضوع هوش مصنوعی (AI) بار دیگر سر زبان‌ها افتاده و به شرکت‌های بزرگ، از جمله دارندگان توکن فچ ای آی (Fetch.ai) با نماد تجاری (FET) برای حفظ سودشان کمک قابل توجهی کرده است.

براساس جدیدترین اطلاعات سایت Finbold، چیزی حدود ۹۶٪ از دارندگان فچ ای آی (FET) با قیمت فعلی سود کرده‌اند، در حالی که تنها ۴٪ ضرر کرده‌اند و ۱٪ قیمتی که خریدار پیشنهاد داده با قیمت فعلی بازار برابر بوده است.

در این میان، ۹۹٪ از آنها دارندگان بلندمدت در نظر گرفته می‌شوند که توکن هوش مصنوعی فچ ای آی (FET) را بیش از یک سال است که در دارایی‌های خود نگه داشته‌اند، در حالی که تنها ۱٪ آن را بین یک تا ۱۲ ماه ذخیره کرده‌اند. در این میان هیچ درصدی از افراد دارای این توکن نبودند که کمتر از یک ماه این توکن را در دارایی‌های خود ذخیره کرده باشند.

تحلیل قیمت توکن فچ ای آی (FET)

موفقیت توکن‌های هوش مصنوعی در یک بازار نزولی اهمیت بالایی دارد، با در نظر گرفتن اینکه توکن فچ ای آی (FET) در هفت روز گذشته افزایش ۴/۹۴ درصدی را ثبت کرده است، آن هم در شرایطی که بیت کوین (BTC) در همین بازه زمانی، افت ۱/۲۵ درصدی را ثبت کرده است.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که فچ ای آی (FET) در طی ۳۰ روز گذشته تا ۷۳/۲۹ درصد افزایش داشته. این در حالیست که داغ بودن بحث درباره هوش مصنوعی به رشد ۴۰۲/۳۹ درصدی این توکن از ابتدای سال کمک کرد.

چارت قیمت فچ ای آی (FET)
چارت قیمت فچ ای آی (FET) – منبع: Finbold

قیمت فچ ای آی (FET)، هفته گذشته و در واکنش به اعلام همکاری پروتکل Fetch.ai با غول الکترونیکی بوش برای ایجاد بنیادی اختصاص یافته به تحقیق و توسعه فناوری وب3 برای کاربردهای صنعتی افزایش یافت.

علاوه بر سایر پیشرفت‌های مثبت پیرامون پلتفرم هوش مصنوعی، مانند افزایش علاقه نهنگ‌های کریپتو، اعلام و افزایش قیمت‌های متعاقب آن به فچ ای آی (FET) کمک کرد تا پیشرفت کند و به یکی از پنج ارز دیجیتال برتر هوش مصنوعی در ماه مارس تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا