اخبار بین المللاخبار تحلیلیاخبار وب 3

سودآورترین رمزارزهای بازار: Flow, Internet Computer, Casper Network

بررسی سودآورترین رمزارزهای بازار: فلو، اینترنت کامپیوتر و کسپر نتورک

 

پیش از پرداختن به سودآورترین رمزارزهای بازار، لازم است که درباره اطلاعات منتشرشده از سوی اداره آمار کار آمریکا صحبت کنیم که اخیراً اطلاعاتی را در مورد چشم‌انداز اشتغال در این کشور منتشر کرده که باعث شد سهام و بازار ارزهای دیجیتال در طول روز یک رشد جزئی را تجربه کنند.

داده‌ها و آمار مربوط به ماه آوریل نشان داد که ۱۸۵ هزار شغل اضافه شده است که با افزایش ۳/۴ درصدی بیکاری همراه بود.

با توجه به این پس‌زمینه در حال توسعه اقتصاد کلان، سودآورترین رمزارزهای بازار ارزهای دیجیتال امروز کدامند؟

احساسات عمومی در میان سرمایه‌گذاران نشان‌دهنده خوش‌بینی افراد به روند بازار است، چرا که پیش‌بینی آنها نشان از کاهش فشارهای تورمی دارد.

گزارش تفصیلی اشتغال حاکی از افزایش ۲۵۳ هزار حقوق و دستمزد مرتبط با مشاغل غیرکشاورزی در ماه آوریل است که میانگین سه ماهه آن به ۲۲۲ هزار کاهش یافته است.

این کاهش میانگین منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد توقف احتمالی تعدیل نرخ بهره صندوق ذخیره فدرال (فدرال رزرو) شده است.

در همین حال، نرخ بیکاری ۳/۴ درصد گزارش شده است که در مقایسه با رقم ۳/۶ درصد که قبلاً پیش‌بینی شده بود، اندکی کمتر است.

بازار به خوبی از این خبر استقبال کرد و شاخص S&P 500 امروز ۱/۸۵ردرصد افزایش یافت، در حالی که میانگین داوجونز ۱/۶۵ درصد و شاخص نزدک ۲/۲۵ درصد رشد کردند.

همزمان، بیت کوین به قیمت ۲۹۵۴۲ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۲/۲۵ درصدی این رمزارز تا کنون است.

اتریوم (ETH) نیز از شتاب مطلوبی برخوردار است و رشد ۶/۲۰ درصدی را به ثبت رسانده است، و در حال حاضر با قیمت 1۱۹۹۳ دلار معامله می‌شود.

استیو ریک از CUNA Mutual Group نسبت به روند بازار ابراز خوش‌بینی کرد و اظهار داشت: «گزارش اشتغال در میان نگرانی‌های رکود اقتصادی، آشفتگی بخش بانکی و کاهش مداوم نیروی کار، امیدوارکننده است.»

با وجود این چشم‌انداز مثبت، پیش‌بینی‌های گروه CME برای اقدامات صندوق ذخیره فدرال همچنان بدون تغییر باقی می‌ماند.

 

احتمال افزیش ۸/۵ درصدی نرخ بهره

جروم پاول، رئیس صندوق ذخیره فدرال به توقف احتمالی نرخ بهره پس از افزایش ۲۵ واحد پایه اخیر اشاره کرد.

در بحبوحه سناریوی اشتغال در آمریکا، بازار ارزهای دیجیتال عملکرد قابل توجهی داشته است.

رمزارزهایی همچون AI، FLOW، SPONGE، ICP، ECOTERRA، CSPR، و SWDTKN برخی از سودآورترین ارزهای دیجیتال امروز هستند.

 

موفقیت پیش‌فروش ۱/۷ میلیون دلاری اِی آی دوج (AiDoge) فقط در ۱۰ روز 

توکن اِی آی دوج (AiDoge) در طول دوره پیش‌فروش خود توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است و تاکنون ۱/۷ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

دلیل این توجهات به این توکن به خاطر ادغام هوش مصنوعی (AI) با پدیده میم‌های اینترنتی بود. علاوه بر این، اِی آی دوج تا حدی به لطف ارتباطش با یوتیوبر معروف Conor Kenny، موفق شد در شبکه‌های اجتماعی توجهات را به سوی خود بیاورد.

کانر کِنی با ۱۵۵ هزار مشترک در کانال یوتیوب خود، توانست با تأیید خود به رشد توکن اِی آی دوج (AiDoge) کمک کند.

طرح منحصر به فرد اِی آی دوج پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی آن است که هدف آن تسهیل ایجاد میم (meme) از طریق پیام‌های متنی است.

فناوری پشت این پلتفرم یادآور ChatGPT، یک مدل زبان هوش مصنوعی است که در حال حاضر کاملاً شناخته شده است.

پتانسیل اِی آی دوج برای فراهم کردن امکان تولید محتوای بصری جذاب، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

پیش‌فروش توکن‌های اِی آی دوج در حال حاضر در مرحله سوم خود قرار دارد و قیمت توکن ۰/۰۰۰۰۲۶۸ دلار است.

اِی آی دوج با میم کوین‌های موفقی مانند Pepe مقایسه می‌شود که اخیراً بازده بیش از ۷ هزار درصد داشته است.

با این حال، اِی آی دوج با تمرکز بر هوش مصنوعی و پتانسیل آن برای تغییر شکل ارتباطات آنلاین متمایز است.

با پیشرفت مرحله پیش‌فروش، سرمایه‌گذاران مشتاقانه در حال پیش‌بینی پتانسیل این پلتفرم برای تولید درآمد و تقویت مشارکت در جامعه هستند.

 

ادامه روند تثبیت قیمت فلو (FLOW)

فلو (FLOW) پلتفرم بلاک چین که برای تسهیل برنامه‌ها و بازی‌های نسل بعدی شناخته می‌شود، در حال حاضر شاهد تثبیت قیمت است و با قیمت ۰/۰۸۲۹ دلار معامله می‌شود. فلو یکی از سودآورترین رمزارزهای بازار به شمار می‌آید.

علیرغم پذیرش گسترده این پلتفرم و ظرفیت بالای حجم تراکنش‌ها، این توکن امروز تنها یک افزایش متوسط ۰/۱۱ درصدی را تجربه کرده است–این موضوع در تضاد با سودهای بارزترِ مشاهده شده در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال است.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار فلو ۱/۲۶۰ میلیارد دلار است که جایگاه خود را به عنوان یک ارز دیجیتال معتبر در رتبه ۵۵ تضمین می‌کند.

با این حال، کاهش قابل توجه ۳۸ درصدی در حجم معاملات حاکی از ادامه روند تثبیت قیمت است.

چارت تکنیکال هفتگی فلو تصویری از یک کشمکش پیچیده بین خریداران و فروشندگان را ترسیم می‌کند.

در این میان، ارزش کل قفل شده (TVL) این دارایی ثبات نسبی را حفظ کرده است و فضایی را برای گسترش احتمالی در آینده باقی می‌گذارد.

در حال حاضر، فلو در مسیر عبور از یک منطقه تثبیت ضعیف در چارت روزانه است، با قیمت ۰/۸۸ دلار و سود روزانه ۰/۱۱ درصد معامله می‌شود.

با نگاهی به آینده، سطح مقاومت بالقوه برای فلو (FLOW) ممکن است نزدیک به سطح ۰/۹۵ دلار ایجاد شود، در حالی که سطح حمایت می‌تواند در حدود قیمت ۰/۸۳ دلار شکل بگیرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای فلو در حدود عدد ۴۰ قرار دارد و یک موضع خنثی را نشان می‌دهد.

عدم وجود یک روند جهت‌دار مشخص در این شاخص، نشان می‌دهد که ممکن است قیمت فلو به تثبیت قیمت خود ادامه دهد.

 

توکن‌های دیگر بازار که باید آنها را زیرنظر داشته باشید

افزایش حجم معاملات SPONGE، آن را به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال حال حاضر تبدیل کرده است.

اگرچه PEPE اخیراً به پادشاه بازار میم کوین تبدیل شده است، SPONGE به عنوان یک رقیب سرسخت وارد شده است و توجه بسیاری از ناظران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

رمزارز SPONGE نام میم کوین باب اسفنجی در دسته توکن‌های میم قرار می‌گیرد که مشخصه آن تاکید بر ایجاد حاشیه و سروصدا به جای کاربردهای عملی است.

جذابیت میم کوین‌ها، همانطور که با موفقیت PEPE نیز مشاهده کردیم، تریدرها را ترغیب می‌کند تا آنها را در پرتفوی خود بگنجانند.

راه‌اندازی SPONGE با استقبال مواجه شد و در همان ساعت اول نزدیک به ۱ میلیون دلار روی این توکن سرمایه‌گذاری شد. پیش‌بینی می‌شود که سیر صعودی این توکن که عمدتاً توسط خریداران هدایت می‌شود، ادامه داشته باشد.

روند راه‌اندازی توکن‌ها در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) تا حدودی در پاسخ به نگرانی‌های نظارتی که بر صرافی‌های متمرکز تأثیر می‌گذارد، مانند ورشکستگی صرافی FTX و مشکلاتی که کوین بیس با آن مواجه است، جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

علاوه بر این، پیشرفت در هوش مصنوعی، ایجاد توکن‌ها را ساده‌تر کرده است که نمونه آن Turbo Toad Token با نماد اختصاری TURBO است که در یک هفته با حداقل مداخله انسانی با استفاده از ChatGPT توسعه پیدا کرد.

برای کسانی که شیفته SPONGE هستند، این توکن به راحتی در صرافی یونی سوآپ در دسترس است، که تا کنون ۶۷۰ درصد سود تجربه کرده است.

با عرضه کل ۴۰/۴ میلیارد توکن و حجم معاملات در حال افزایش، روند افزایش معاملات SPONGE احتمالاً با گسترش آگاهی درباره این توکن ادامه خواهد یافت.

 

اینترنت کامپیوتر (ICP): یکی دیگر از سودآورترین رمزارزهای بازار

مسیر قیمت اینترنت کامپیوتر بی‌ثبات بوده است، چرا که میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه را در تلاقی با سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۶۱۸ در قیمت ۵/۶۲۴ دلار در ۳ مه دوباره تست کرد.

در حال حاضر، اینترنت کامپیوتر اندکی بالاتر از سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۵ و با قیمت ۵/۹۳۲ دلار معامله می‌شود.

اینترنت کامپیوتر بر اساس میانگین‌های متحرک نمایی کلیدی خود یک روند صعودی را نشان می‌دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۵/۸۰۸ دلار، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه ۵/۶۱۶ دلار و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه ۵/۴۸۴ دلار را نشان می‌دهند.

بالا بودن قیمت فعلی نسبت به هر سه میانگین متحرک نشان‌دهنده یک حرکت مثبت در بازار است و آن را به یکی از سودآورترین رمزارزهای بازار تبدیل می‌کند.

قیمت اینترنت کامپیوتر در ۵۴/۴۶ ثبت شد که نسبت به قیمت روز گذشته، یعنی ۵۳/۳۱ افزایش داشته و نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

اندیکاتور MACD عدد ۰/۰۰۶- را نشان می‌دهد که یک بهبود جزئی نسبت به ۰/۰۰۷- روز قبل دارد.

اگرچه اندیکاتور MACD در قلمرو منفی باقی می‌ماند، افزایش تدریجی نشان‌دهنده تضعیف حرکت نزولی است.

از زمان نوشتن این خبر تحلیلی، اینترنت کامپیوتر با قیمت ۵/۹۶۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۰/۹۱ درصدی تا کنون است.

به تریدرها توصیه می‌شود که مراقب خطوط روندی باشند که الگوی مثلث متقارن را تشکیل می‌دهند.

شکست از خط روند بالا می‌تواند نشان‌دهنده یک مسیر صعودی باشد، به گونه‌ای که اینترنت کامپیوتر سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۳۸۲ را در سطح قیمت ۶/۲۴۱ دلار، در تلاقی با سطح مقاومت قبلی ۶/۲۵۹ دلار، دوباره تست می‌کند.

از سوی دیگر، نقض خط روند پایین‌تر می‌تواند نشان دهد که این رمزارز ممکن است سطوح پشتیبانی فیبوناچی ۰/۶۱۸ را در ۵/۲۶۴ دلار و سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۷۸۶ در ۵/۱۸۵ دلار مجدد بررسی کند.

شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که اینترنت کامپیوتر در حال حاضر در مرحله‌ی حیاتی قرار دارد و ضروری است که تریدرها سطوح و خطوط روند کلیدی را برای فرصت‌های معاملاتی بالقوه به دقت رصد کنند.

 

پیش‌فروش توکن اکوترا (ecoterra) با مبلغ ۳/۱ میلیون دلار 

توکن اکوترا (ecoterra) در مدت یک ماه تاکنون، در مرحله پیش‌فروش بیش از ۳/۱ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

با نزدیک شدن به پایان مرحله پنجم پیش‌فروش، همچنان حدود ۵۰ هزار دلار از این توکن را می‌توان خریداری کرد.

با توجه به سرعت بالای فروش، احتمال خرید تمام توکن‌های باقی‌مانده در مرحله پیش‌فروش قبل از مهلت دو روزه زیاد است.

پروژه Recycle2Earn، که شامل برنامه‌هایی برای اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند است، به دلیل جذابیت دوگانه‌اش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است: پتانسیل بازده مالی و فرصتی برای رسیدگی به چالش‌های زیست‌محیطی.

این ابتکار به دنبال ترویج بازیافت و سایر فعالیت‌های مفید برای محیط زیست است که آن‌ها را «اقدامات تأثیرگذار» می‌نامد و در قالب توکن‌های اکوترا پاداش ارائه می‌دهد.

مرکز پروژه Recycle2Earn توسعه یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند است که دسترسی به اکوسیستم پروژه را تسهیل می‌کند، از جمله بازارهایی برای مواد بازیافتی و کاهش کربن، و همچنین ایجاد پروفایل برای ردیابی مشارکت‌های زیست‌محیطی افراد و نهادها.

مدیرعامل شرکت اکوترا، Mihai Ciutureanu، برنامه‌هایی را برای مدیریت نقدینگی در برنامه در نظر گرفته است.

انتظار می‌ِرود برنامه Recycle2Earn تا پایان سال نسخه بتا خود را راه‌اندازی کند و رویکردی نوآورانه برای ترویج بازیافت و نظارت بر محیط زیست ارائه دهد.

ادغام ecoterra با NFT برای نشان دادن دستاوردهای زیست‌محیطی و پشتیبانی آن از تولید انرژی‌های تجدیدپذیر جذابیت پروژه را بیشتر می‌کند.

کارشناسان در فضای ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که اکوترا به طور بالقوه می‌تواند بازدهی داشته باشد. این احساس درمورد محبوبیت این توکن در Google Trends نیز منعکس شده است و باعث شده که این توکن رتبه سوم بخش کریپتو را در Google Trends به خود اختصاص دهد.

نرخ فعلی فروش اکوترا در حال افزایش است و روزانه به حدود ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد. قیمت توکن که در حال حاضر در مرحله پنجم پیش‌فروش روی ۰/۰۰۷ دلار تعیین شده است، قرار است در مرحله ششم پیش‌فروش به ۰/۰۰۷۷۵ دلار افزایش یابد.

برای به دست آوردن توکن‌های اکوترا، سرمایه‌گذاران می‌توانند از اتریوم یا استیبل کوین تتر (USDT) استفاده کنند، و. برای آن دسته از افرادی که آشنایی چندانی با فضای ارزهای دیجیتال ندارند، امکان خرید از طریق ارز سنتی از طریق کارت نیز فراهم شده است.

پس از پایان پیش‌فروش، توکن های اکوترا با قیمت ۰/۰۱ دلار در صرافی‌ها فهرست می‌شوند.

 

کاسپر نتورک (CSPR)

کاسپر نتورک (CSPR) در هفته‌های اخیر از روند مثبتی برخوردار بوده است، به‌طوری‌که این ارز دیجیتال به‌طور مداوم در سطوح پایین قیمت موفق شده رکوردهای بهتری بزند و با این روند آرام اما افزایشی تبدیل به یکی از سودآورترین رمزارزهای بازار شود.

با این حال، تریدرها باید احتیاط کنند، چرا که شاخص‌های فنی احتمال یک واگرایی نزولی را نشان می‌دهند که ممکن است نشانه بازگشت قریب‌الوقوع  روند قیمت باشد.

شاخص قدرت نسبی در حال حاضر روی ۶۴/۲۰ است که نسبت به روز گذشته با عدد ۶۶/۱۰ کاهش یافته است.

در حالی که شاخص قدرت نسبی در محدوده صعودی بالای ۵۰ باقی می‌ماند، واگرایی نزولی بالقوه بین این شاخص و قیمت توکن کاسپر نتورک جلب توجه می‌کند.

به طور خاص، اگر شاخص قدرت نسبی نتواند بالاترین قیمت جدید را تأیید کند، می‌تواند نشان‌دهنده تضعیف حرکت و یک روند بالقوه عکس باشد.

با بررسی میانگین متحرک، متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال حاضر ۰/۵۵۰ دلار است، در حالی که متحرک نمایی ۵۰ روزه روی ۰/۰۴۸۶ دلار و متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در ۰/۰۴۳۷ دلار است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به عنوان یک سطح پشتیبانی قابل‌اعتماد عمل می‌کند، همانطور که سطح پشتیبانی موفق آن در سوم و چهارم آوریل، ۲۲ آوریل و ۲۵ آوریل به ما نشان می‌دهد.

این سطح با سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۷۸۶ در قیمت ۰/۰۵۰۴۶ دلار منطبق است که نشان‌دهنده سطح پشتیبانی قوی در صورت تحقق واگرایی نزولی است.

اندیکاتور MACD، که به شناسایی جهت و حرکت روند کمک می‌کند، در حال حاضر قیمت ۰/۰۰۰۲۱ را نشان می‌دهد که نسبت به قیمت روز گذشته، یعنی ۰/۰۰۰۳۴ کاهش پیدا است.

اندیکاتور کاهشی MACD ممکن است نشانه از دست دادن حرکت صعودی باشد، که بیشتر از روند اصلاح قیمت حمایت می‌کند.

قیمت فعلی کاسپر نتورک روی ۰/۰۵۹۸۶ دلار است که تا کنون ۱/۳۲ درصد زیان را تجربه کرده است.

سطح مقاومت فوری که باید زیر نظر داشت، بالاترین سطح قبلی، یعنی ۰/۰۶۰۹۷ دلار است. بسته شدن موفقیت‌آمیز بالاتر از این سطح قیمت می‌تواند نشان‌دهنده ادامه روند صعودی باشد.

از سوی دیگر، اگر واگرایی نزولی رخ دهد، تریدرها باید به حمایت بالقوه فوری در سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۷۸۶ در قیمت ۰/۰۵۰۴۶ دلار در تلاقی با متحرک نمایی ۲۰ روزه توجه داشته باشند. شکستن قیمت زیر این سطح می‌تواند منجر به تست مجدد قیمت سطح اصلاحی فیبوناچی ۰/۶۱۸ در ۰/۵۰۴۶ دلار شود.

 

یکی از بزرگترین سودآوران رمزارز: داستان حماسی Swords of Blood و گرافیک با کیفیت بالا

بازی نقش آفرینی Swords of Blood همچنان به پیش فروش خود ادامه می‌دهد و تاکنون از مرز ۱/۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شده در مرحله سوم فراتر رفته است.

بازی Swords of Blood که بر روی شبکه پالیگان ساخته شده است، با تکیه بر موفقیت نسخه قبلی خود، که تاکنون بیش از چهار میلیون بار دانلود شده است، تجربه‌ای همه‌جانبه ارائه می‌دهد.

داستان غنی این بازی که پیش از این روی بازی‌های مشهوری مانند The Witcher و Cyberpunk در صنعت گیم کار کرده‌اند، مکانیک مبارزه پویای فضای آن را تکمیل می‌کند.

در مرحله سوم پیش‌فروش، توکن بومی بازی، SWDTKN، با قیمت ۰/۰۸ دلار عرضه می‌شود.

توکن SWDTKN نقش اصلی را در اکوسیستم بازی ایفا می‌کند و به عنوان ارز اصلی برای تراکنش‌ها و پاداش‌ها عمل می‌کند.

این بازی، به عنوان اولین تریلر هک اند اسلش (hack-and-slash) مبتنی بر بلاک چین با رتبه AAA در نوع خود متمایز است.

بازیکنان در این بازی می‌توانند در یک خط داستانی حماسی به جست‌وجو در فضای داستان بپردازند، حالت‌های مختلف بازی را کاوش کنند و از گرافیک باکیفیتی که یادآور سری Diablo است لذت ببرند. نسخه MVP بازی نیز قرار است در ماه مه ۲۰۲۳ عرضه شود. 

با داستان بازی بازیکنان را به دنیای Ezura منتقل می‌کند، جایی که آنها باید با اژدهای خیانتکار مقابله کنند و صلح را به این سرزمین بازگردانند.

بازی Swords of Blood با حمایت شرکت‌های سرمایه‌گذاری برجسته و یک تیم توسعه ماهر، آماده است تا گیمرها و سرمایه‌گذاران را مجذوب خود کند، چرا که مسیری را در چشم‌انداز بازی‌های وب3 ایجاد می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا