اخبار بین الملل

سیستم جدید پرداخت در توییتر

سیستم جدید پرداخت در پلتفرم توییتر از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند اما این سیستم به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که در صورت پیش آمدن فرصت مناسب، برای تطبیق با رمزارزها سازگار باشد.

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر توضیح داده که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی این قابلیت را دارد که علاوه بر کارت‌های اعتباری، چک و از این قبیل موارد، یک بازار پولی جذاب و نوین را ارائه دهد.

ایلان ماسک پیش‌تر به تیم توسعه‌دهندگان خود دستور داده بود تا سیستم پرداخت این پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که بتوانند قابلیت‌های پرداخت رمزارزی را در آینده به آن اضافه کنند. ایلان ماسک از این برنامه به عنوان قابلیتی یاد کرده که می‌تواند توییتر را به یک برنامه همه‌کاره (everything app) تبدیل کند.

با این حال همچنان مشخص نیست که این سیستم پرداخت شامل فناوری بلاکچین و رمزارزها می‌شود یا خیر.

در اوایل دسامبر، تصاویری از کوین‌های توییتر به عنوان دارایی دیجیتال مخفی درحال توسعه منتشر شد که از آن برای پرداخت و انعام روی پلتفرم استفاده می‌شود. بسیاری امیدوار بودند که کوین‌های توییتر به نوعی رمزارزها را هم دربار خواهند گرفت. با این حال، در تصاویر جدیدی که در ماه گذشته منتشر شدند هیچ اشاره‌ای به فناوری بلاک چین و رمزارزها نشده بود.

شایعات دیگری در ماه اکتبر شنیده شدند مبنی بر اینکه توییتر درحال کار روی یک نمونه کیف پول رمزارزی با پشتیبانی از امکان واریز و برداشت رمزارزها است.

به همین منظور، توییتر فرآیند درخواست مجوزهای نظارتی را در سراسر ایالات متحده آغاز کرده است که به‌طور قانونی امکان استفاده از سیستم‌های پرداخت را به این پلتفرم می‌دهد. توییتر امیدوار است که این پروسه قانونی ظرف یک سال تکمیل شود.

ایلان ماسک در یک رویداد در اسپیس توییتر، اعلام کرد که در نظر دارد امکان اتصال حساب‌های بانکی را به پروفایل‌های توییتر فراهم کند و امکان نقل و انتقال پول را در این پلتفرم تسهیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا