اخبار بین الملل

حقوق 50 هزار دلاری بریتانیا برای بازرس کریپتو 

حقوق 50 هزار دلاری بریتانیا برای بازرس کریپتو 

uk-pays-50k-dollar-for-finding-cryptos-criminals

برترین آژانس مربوط به جرایم در بریتانیا به دنبال استخدام یک بازرس کریپتو با تجربه‌ی شناسایی و بازیابی عبارات  seed است .(عبارت seed به گروهی از کلمات تصادفی گفته می‌شود که در زمان راه‌اندازی اولین کیف پول دیجیتالی شما ایجاد می‌شود.)

آژانس ملی جرایم بریتانیا (NCA) اقداماتی را برای افزایش تمرکز خود بر جرایم ارزهای دیجیتال و مبارزه با مجرمان ترتیب می‌دهد.

فرماندهی متمرکز بر جرایم سایبری NCA در واحد ملی جرایم سایبری (NCCU)، در حال راه‌اندازی یک واحد کریپتوی اختصاصی برای بررسی حوادث سایبری بریتانیا مرتبط با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین (BTC) است.

واحد NCCU Crypto Cell شامل پنج افسر خواهد بود که کارشان به انجام «اقدامات برای پیشگیری از هرگونه تراکنش رمزارزی» اختصاص پیدا می‌کند.

کریس لویس ایوانز، مدیر تحقیقات زیرساخت NCA به کوین تلگراف گفت: «این یک فرصت هیجان‌انگیز است که بتوانیم در خط مقدم محافظت از بریتانیا در برابر جرایم سایبری در این تیم فعالیت کنیم. او افزود: «ارزهای دیجیتال و دارایی‌های مجازی عموماً به‌عنوان حوزه‌های تخصصی دانش شناخته می‌شوند و همین موضوع نقش کلیدی در حمایت از تحقیقات NCA دارد، چرا که از این دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال برای ارتکاب به جنایت‌های جدی استفاده می‌گردد.»

به‌عنوان بخشی از این پروژه، NCA به دنبال استخدام یک بازرس ارزهای دیجیتال با دانش کافی در حوزه‌ی کریپتو و تجربه‌ی قوی در انجام تحقیقات جرم‌شناسی بلاک‌چین در رابطه با جرایم جدی و سازمان‌یافته است.

این بازرس جرایم کریپتو NCA ملزم به ارائه‌ی توصیه‌های استراتژیک و تاکتیکی به بازرسان در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به کریپتو است و از تحقیقات موجود و آتی حمایت می‌کند. این موقعیت شغلی نیاز به تجربه در شناسایی و بازیابی عبارات seed و همچنین توانایی ردیابی پیشرفته از طریق بلاک‌چین دارد.

برای این شغل سالانه حقوقی تقریباً برابر با ۴۰ تا ۴۴ هزار پوند انگلیس (چیزی حدود ۴۹ تا ۵۲ هزار دلار) پیشنهاد شده است. از داوطلبان دعوت شده تا پیش از دهم ژانویه ۲۰۲۳ درخواست خود را ثبت کنند.

هدف NCA افزایش تمرکز نظارتی بر دارایی‌های کریپتو در بریتانیا در بحبوحه‌ی درخواست دولت برای حذف «پول‌های کثیف» در این کشور است. در سپتامبر ۲۰۲۲، دولت بریتانیا لایحه‌ای را با هدف سرکوب پولشویی و کلاهبرداری، به ویژه از طریق گسترش توانایی مقامات برای توقیف رمزارزهای مورد استفاده برای مقاصد غیرقانونی ارائه کرد.

به گفته‌ی اندی گولد، رئیس کارآگاه شورای روسای پلیس ملی بریتانیا، تمامی نیروهای پلیس در بریتانیا از اکتبر ۲۰۲۲ افسران را برای تحقیقات مربوط به توقیف و اجرای رمزارزها آموزش داده بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا