اخباراخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چیناخبار تحلیلی

کاردانو (ADA) برای یک جهش بزرگ آماده می‌شود

الگوی معکوس سر و شانه کاردانو (ADA) می‌تواند دستاوردهای بزرگی را برای این رمزارز به همراه داشته باشد.

کاردانو (ADA) یکی از رایج‌ترین رمزارزهای اخیر به شمار می‌رود. با این حال، مانند سایر دارایی‌های دیجیتال، کاردانو (ADA) نیز اخیراً عقب نشینی را تجربه کرده است.

به گفته تحلیلگر معروف تریدینگ در فضای ارزهای دیجیتال، علی مارتینز، در ۱۹ آوریل، این احتمال وجود دارد که اصلاح قیمت فعلی قبل از اینکه کاردانو (ADA) به هدف شکل‌گیری الگوی سر و شانه معکوس خود برسد، همچون یک تست مجدد صعودی عمل کند.

الگوی معکوس سر و شانه یک الگوی کلاسیک در تحلیل تکنیکال محسوب می‌شود که اغلب نشانه معکوس شدن روند صعودی است. نمودار کاردانو (ADA) نشان می‌دهد که این دارایی دیجیتال در حال تکمیل این الگو است و در صورت تکمیل آن، قیمت کاردانو به طور بالقوه می‌تواند در هفته‌های آینده افزایش یابد.

با این حال، چشم‌انداز صعودی کاردانو (ADA) مشخص نیست. این موضوع کاملاً به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در چارت روزانه ۰/۳۹ دلار متکی است، که باید برای این دارایی دیجیتال حفظ شود تا بتواند حرکت صعودی خود را حفظ کند. شکست قیمت زیر این سطح حمایت مهم می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار باشد که به طور بالقوه منجر به روند نزولی برای کاردانو (ADA) می‌شود.

دارندگانی که روی رمزارز کاردانو (ADA) سرمایه‌گذاری می‌کنند باید تغییرات قیمت دارایی دیجیتال را زیر نظر داشته باشند و هرگونه تحولی را که می‌تواند بر عملکرد قیمت آن در آینده تأثیر بگذارد نظارت کنند.

علاوه بر تغییرات بالقوه مثبت قیمت، کاردانو (ADA) در فعالیت‌های توسعه گیت هاب (GitHub) نیز پیشتاز است. تا ۲۰ آوریل، مجموعاً ۶۶۱ دستور کامیت (commit) داشت که کمک کرد از سایر پروژه‌های پیشرو بلاک چین پیشی بگیرد.

پیشتاز بودن کاردانو (ADA) در فعالیت‌های مربوط به توسعه گیت هاب نشانه مثبتی برای آینده دارایی دیجیتال تلقی می‌شود. این امر نشان‌دهنده تعهد تیم به نوآوری و بهبود مستمر است که برای موفقیت بلندمدت هر پروژه بلاک چین ضروری است.

به طور کلی، اگر حرکت صعودی کاردانو (ADA) ادامه پیدا کند، این دارایی دیجیتال به طور بالقوه می‌تواند در هفته‌ها و ماه‌های آینده به سطح حدود ۰/۵۰ دلار برسد.

در حال حاضر کاردانو (ADA) با قیمت ۰/۴۱۸۵ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد ۰/۷۳٪ در طول ۲۴ ساعت گذشته و ۲/۰۹٪ نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.

چارت قیمت یک روزه کاردانو (ADA)
چارت قیمت یک روزه کاردانو (ADA) – منبع: Finbold

کاردانو (ADA) با ارزش کل بازار ۱۴/۵ میلیارد دلار، در حال حاضر به عنوان هفتمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا