اخباراخبار بلاک‌چیناخبار وب 3

راه‌حل جدید مسترکارت با هدف ارتقای استانداردهای تأیید کاربران در فضای وب3

راه‌حل جدید با هدف ارتقای استانداردهای تأیید کاربر و کاهش تاثیر عوامل مخرب در فضای دارایی‌های دیجیتال

 

مسترکارت (Mastercard) غول خدمات مالی جهانی، راه‌حل جدیدی را با هدف ارتقای استانداردهای تأیید کاربر و کاهش فرصت‌های عوامل مخرب در فضای دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی کرده است.

این راه‌حل جدید که در ۲۹ آوریل اعلام شد، «اعتبارنامه مسترکارت کریپتو» نام دارد.

در ویدیویی که در حساب توییتر این شرکت به اشتراک گذاشته شده است، این راه‌حل به عنوان روشی برای ارائه‌دهندگان خدمات وب3 و بلاک چین ایجاد شده است تا به انجام تراکنش‌های امن بین کاربران کمک کند، که طبق استانداردهای تعیین شده توسط مسترکارت تایید شده است.

به عنوان بخشی از این راه‌حل، برای کاربران یک «شناسه منحصر به فرد اعتبارنامه مسترکارت» صادر می‌شود، که به افراد امکان تأیید آنی آدرسی را که می‌خواهند وجوه خود به آن ارسال کنند می‌دهد، با درنظر گرفتن این موضوع که آدرس‌ها توسط مسترکارت بررسی شده و مطابق با استانداردهای شرکت عمل می‌کند.

مسترکارت، با اشاره به این موضوع که این راه‌حل به کاهش تاثیر عوامل مخرب و خطر از دست رفتن سرمایه کمک می‌کند، تصریح کرد: «این راه‌حل از طریق تبادل ابرداده‌هایی که برای رعایت مقررات ضروری هستند، طراحی شده است.»

به این ترتیب، حتی اگر عوامل مخرب به یک شناسه منحصربه‌فرد دسترسی پیدا کنند، در صورتی که مشخص شود در فعالیت‌های خرابکارانه شرکت داشته‌اند، مسترکارت می‌تواند به سرعت برای لغو تأیید صحت آنها اقدام کند.

این شرکت فهرست بلندبالایی از شرکای مرتبط با این راه‌حل ارائه کرده است. در بخش کیف پول، مسترکارت با ارائه‌دهندگان کیف پول‌های کریپتو Bit2Me، Lirium، Mercado Bitcoin و Uphold همکاری کرده است.

در بخش بلاک چین، این شرکت با نام‌های آشنایی همچون آپتوس، اولنچ، پالیگان و سولانا شریک شده است.

مسترکارت همچنین اشاره کرد که از مجموعه خدمات CipherTrace–از جمله CipherTrace Traveler–برای کمک به تأیید آدرس‌ها و حمایت از مطابقت با قوانین مرتبط با سفر برای تراکنش‌های فرامرزی استفاده خواهد کرد.

مستر کارت در چند سال گذشته و به طور مداوم در بخش کریپتو فعال بوده است. آخرین فعالیت این شرکت تنها چند هفته پس از راه‌اندازی برنامه شتاب‌دهنده مرتبط با NFT با همکاری پالیگان بود.

این برنامه دسترسی رایگان (تا پایان ماه آوریل) به مواد، ابزارهای هوش مصنوعی (AI) منحصر به فرد و سایر تجربیات را برای دارندگان Music Pass NFT Mastercard ارائه می‌دهد.

ویزا (Visa)، رقیب مسترکارت نیز اوایل این هفته قدم بزرگی در مسیر رمزارزها برداشت که به دنبال اعلام کای شفیلد (Cuy Sheffield)، رئیس بخش رمزارز شرکت، در توییتی در ۲۴ آوریل در رابطه با یک پروژه جدید متمرکز بر پرداخت‌های استیبل کوین در توییتر بود.

در حالی که در این مرحله هنوز جزئیات زیادی از کار منتشر نشده است، شفیلد لیستی از سمت‌های شغلی خالی و موردنیاز شرکت را به اشتراک گذاشت، که نشان می‌دهد این شرکت در حال ساختن نسل بعدی محصولات برای تسهیل تجارت در زندگی دیجیتالی و موبایلی است. این شرکت به دنبال افرادی با تجربه قوی در زمینه وب3 و فناوری بلاک چین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا