اخبار استخراجاخبار بیت کویناخبار بین الملل

تتر به زودی فرآیند استخراج بیت کوین را در اروگوئه آغاز می‌کند

اروگوئه، پیشرو در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و استخراج بیت کوین

 

تتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که فعالیت خود را در اروگوئه با مشارکت یک شرکت دارای مجوز و گم‌نام آغاز خواهد کرد. تتر از اظهار نظر در مورد نام این شرکت محلی خودداری کرد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر در این اطلاعیه گفت: «با بهره‌گیری از قدرت بیت‌کوین و قابلیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر اروگوئه، تتر در استخراج پایدار و مسئولانه بیت‌کوین پیشرو است. تعهد ما به انرژی‌های تجدیدپذیر تضمین می‌کند که هر بیت کوینی که استخراج می‌کنیم، در عین حفظ امنیت و یکپارچگی شبکه بیت کوین، حداقل ردپای زیست‌محیطی را از خود به جای می گذارد.»

این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که تتر در اوایل این ماه اعلام کرد که تا ۱۵ درصد از سود خود را به طور منظم در بیت کوین سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا ذخایر خود را تقویت کند. اخبار امروز نشان‌دهنده ادامه موضع صعودی تتر در قبال بزرگترین ارز دیجیتال جهان است.

در مورد انتخاب اروگوئه برای استخراج بیت کوین، تتر عنوان کرد که این کشور واقع در آمریکای جنوبی به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر ظاهر شده است و به تولید برق ۹۴ درصدی از منابع تجدیدپذیر، عمدتاً انرژی بادی و خورشیدی دست یافته است.

این شرکت در ادامه افزود: «اروگوئه با برخورداری از منابع طبیعی فراوان، شرایط ایده‌آلی را برای تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، تسهیل ایجاد مزارع بادی، پارک‌های خورشیدی، و پروژه‌های نیروگاه‌های آبی فراهم می‌کند و تضمین‌کننده عرضه مداوم انرژی پاک و دوست‌دار محیط زیست است».

این شرکت اعلام کرده است که برای موقعیت‌های شغلی مختلف در سرمایه‌گذاری جدید انرژی و استخراج بیت کوین نیرو استخدام می‌کند. به گفته وب‌سایت تتر به زودی عملیات استخراج بیت کوین این شرکت به سایر کشورها نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

تتر بزرگترین صادرکننده استیبل کوین در جهان است. طبق اطلاعات داشبورد The Block، استیبل کوین USDT آن بیش از ۸۳ میلیارد توکن عرضه می‌کند.

تتر - کل عرضه استیبل کوین
کل عرضه استیبل کوین – منابع: THE BLOCK, COIN METRICS, COINGECKO

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا