اخبار استخراجاخبار بلاک‌چین

یک نهنگ ۱/۴ میلیارد شیبا اینو را به یکباره می‌سوزاند

۱/۸ میلیارد شیبا اینو در ۷ روز از بین رفت

سرویس ردیابی رمزارزهای Shibburn که متمرکز بر شیبا اینو است، اعلام کرده که در طول هفت روز گذشته، حجم عظیمی از شیبا اینو، نزدیک به ۲ میلیارد شیبا، به آدرس‌هایی منتقل شده است که از آنها با عنوان inferno یاد می‌شود. طبق اطلاعاتی که اخیراً به اشتراک گذاشته شده است، تقریباً تمام این حجم در یک انتقال تنها توسط یک کیف پول بدون نام سوزانده شده است. با این حال، پس از این جریان اخیر، میزان سوزاندن به ناحیه قرمز رسیده است. 

بر اساس گزارش اخیر Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته Shib army موفق شد از ۳۰,۰۲۶,۱۸۴ توکن SHIB خلاص شود. به این ترتیب نرخ سوختن شیبا اینو بیش از ۸۷ درصد کاهش یافت. به طور کلی، در هفت روز گذشته، جامعه طرفداران شیبا اینو ۱,۸۳۶,۱۹۸,۱۰۸ کوین را سوزاند که ۴۰/۷۶ درصد کمتر از این میزان در هفته قبل است. نکته جالب این است که طبق یک گزارش تفصیلی تقریباً تمام این حجم سه روز پیش سوزانده شده بود. 

طبق گزارش Shibburn تاکنون ۴۱۰,۶۳۳,۱۹۱,۹۷۷,۵۱۶ شیبا از عرضه در گردش حذف شده است. در مجموع ۱۵,۳۸۱,۶۳۴,۴۴۱,۰۲۱ شیبا استیک شده است و ۵۷۳,۹۸۵,۱۷۳,۵۸۱,۴۶۱ شیبا اینو همچنان در بازار به گردش در می‌آید.

یک نهنگ ۳ تریلیون شیبا اینو می‌خرد

پلتفرم ردیابی رمز ارز Whale Alert گزارش داده است که طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نهنگ کریپتو ناشناس یک خرید عظیم از شیبا انجام داده و در مجموع ۳,۴۸۴,۸۱۲,۷۹۴,۹۰۲ شیبا خریداری کرده است. این خرید برای این سرمایه‌گذار ۴۰,۲۸۴,۴۳۵ دلار هزینه داشت. با این حال، جزئیات تراکنش به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert نشان می‌دهد که این موضوع ممکن است یک تراکنش داخلی باشد که توسط یک صرافی رمزارز در میان آدرس‌های داخلی آن انجام شده است.

در زمان نگارش این خبر، دومین رمزارز محبوب با مضمون سگ‌ها، با قیمت ۰/۰۰۰۰۱۱۵۹ دلار به ازای هر توکن معامله می‌شود. در هفته گذشته، شیبا اینو رشد ۶/۴۳ درصدی را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا