اخبار NFTخبر فوری

مزیت جدید مسابقه PetaRush برای کلکسیونرهای NFT

ایجاد ارتباط بین فضاهای بازی NFT و بلاک چین یک چالش همیشگی برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و سازندگان بازی بوده. مجموعه‌های اصلی NFT سعی می‌کنند ابزارهای کاربردی را یکپارچه کنند و برای صاحبان NFT مزایایی به ارمغان بیاورند. با این حال، ساخت یک بازی تمام‌عیار اغلب خارج از محدوده بودجه برای چنین پروژه‌هایی است.

از طرف دیگر، این کالاهای کلکسیونی پروژه‌های بازی به ندرت به محبوبیت و ارزشی می‌رسند که NFTهای تراشه آبی از آن برخوردارند. بنابراین این سؤال باقی می‌ماند که کلکسیونرهای NFT چگونه می‌توانند از دارایی‌های دیجیتال خود در سایر پروژه‌های Web3 استفاده کنند؟ پروژه PetaRush راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و یک پایگاه کاربری قوی ایجاد کرده است.

 

مجموعه‌های NFT وارد بازی می‌شوند

بازی PetaRush یک پروژه بازی مسابقه‌ای پیشگام است که از NFT برای نمایش شخصیت‌ها در پلتفرم استفاده می‌کند. با افزایش علاقه عموم کاربرها به پلتفرم، این پروژه در حال حاضر، هم درمیان افراد VIP خود در لیست سفید (white list) و هم در عرضه عمومی فروش موفقیت‌آمیزی داشته.

با این حال، PetaRush پلتفرمی ایجاد کرده که به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌های محبوب NFT را خارج از اکوسیستم بازی ادغام کنند. به عنوان مثال، دارندگان مجموعه PhantaBear این شانس را دارند که از Bear NFTهای خود در بازی استفاده کنند و در رقابت با شخصیت‌های PetaRush از آنها در بازی استفاده کنند. تیمی که پشت این بازی مشغول به کار است، دائما در حال کار بر روی آوردن ادغام‌های NFT بیشتر به فضای بازی‌ست.

توانایی افزودن لایه جدیدی از ابزار به مجموعه‌های NFT به بازی PetaRush نسبت به سایر بازی‌های مسابقه‌ای در صنعت بلاک چین مزیت رقابتی می‌دهد. این مزیت‌های رقابتی تنها به همین جا ختم نمی‌شود؛ این بازی پتانسیل جذب کاربرانی را دارد که به طور معمول وارد بازی‌های Web3 نمی‌شوند. در ادامه، این پروژه نوآورانه به دنبال جذب همه افراد به فضای بازی بلاک چین است–حتی کاربرانی که هنوز عضوی از اکوسیستم رمزنگاری نیستند.

 

بازی در فضای Web3 برای همه

جدا از هدف قرار دادن کلکسیونرهای NFT و دادن یک لایه کاربردی اضافی به آنها، PetaRush یک ماموریت مهم دیگر نیز دارد. یکی از بزرگترین چالش‌های موجود در فضای بازی بلاک چین جذب مخاطبان اصلی است. PetaRush برای اینکه از پس این چالش بربایید تصمیم گرفته است که پلتفرم خود را برای همه کاربران باز کند.

برای شروع بازی، بازیکنان ملزم به داشتن NFT یا حتی کیف پول رمزنگاری نیستند. با پیشروی گیمرها در طول بازی، جوایزی برنده می‌شوند که می‌تواند آنها را به لیست افراد VIP در وایت لیست (لیست سفید) اضافه کند و حتی صاحب NFT شوند. با این حال، بازیکنان برای شروع لذت بردن از مسیرهای مسابقه‌ای با تِم مریخ، مجبور نیستند هزینه‌ای پرداخت کنند.

استفاده از پرطرفدارترین NFT‌ها و ایجاد ارتباط بین این NFTها و بازی‌های بلاک چین، در عین باز کردن اکوسیستم به روی کاربرانی که کاملاً در حوزه رمزنگاری جدید هستند، گامی در مسیر درست برای محبوبیت بیشتر بازی‌های Web3 است.

 

ترکیب NFTها و بازی‌ها

فضای NFT در سال ۲۰۲۲ محبوبیت زیادی پیدا کرد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. در این بین، بیش از نیمی از کل فعالیت بلاک چین تا پایان سال مربوط به فضای بازی‌ها بود.

با ادغام این دو بخش برای شکل‌گیری نسل بعدی پروژه‌های Web3، کاربران بیشتری به فضای ارزهای دیجیتال هجوم خواهند آورد. در حالی که شرایط اقتصادی ممکن است مساعد نباشد، ظهور پروژه‌های Web3 می‌تواند پایانی بر زمستان کریپتو باشد که درنهایت برای کاربران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال مزیت‌هایی را به ارمغان می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا