اخبار NFT

رونمایی از کلکسیون‌های هوشمند بازی Assassin’s Creed

پرینت سه بعدی شخصیت‌های بازی و NFT روح دیجیتال در کلکسیون جدید Assassin’s Creed

 

بازی Assassin’s Creed، یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی یوبی‌سافت، مجموعه‌ای از «کلکسیون‌های هوشمند» خود را با امکان سفارشی‌سازی معرفی کرده است که دارای اجزای دیجیتال و فیزیکی هستند.

این مجموعه‌ها قرار است در ۱۶ مه عرضه شوند و شامل یک مکعب پرینت شده سه‌بعدی شفاف است که یکی از شخصیت‌های بازی داخل آن قرار گرفته است، همراه با یک NFT مبتنی بر پالیگان به نام «روح دیجیتال» که حق مالکیت آن را ارائه می‌کند.

این شرکت هدف خود را افزودن لایه‌های جدیدی از این مجموعه بازی معرفی کرده تا به طرفداران اجازه دهد شخصیت و سلیقه‌ خاص خودشان را به نمایش درآورند. 

طرفداران این مجموعه باید یک NFT روح دیجیتال خریداری کنند که در دو سطح عرضه می‌شود. سپس می‌توانند شخصیت موردنظر خود را با ژست‌ها، لباس‌ها و سلاح‌های مختلف شخصی‌سازی کنند و محصول نهایی را درب منزل خود تحویل بگیرند.

البته امکاناتی که برای سفارشی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد به این بستگی دارد که کدام‌یک از دو سطح NFT را خریداری کرده باشند.

مجموعه Assassin’s Creed
مجموعه Assassin’s Creed – منبع: smartcollectibles.io

جنبه «هوشمند» مجموعه‌ها از طریق یک تراشه NFC تعبیه شده بر روی مکعب سه بعدی و یک اپلیکیشن همراه IRL ارائه می‌شود.

پس از اسکن یا ضربه زدن به مجموعه‌های فیزیکی، کاربران می‌توانند برای تکمیل دستاوردها به اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند و آیتم‌ها، دستورالعمل‌ها و سایر امکانات و ابزارهای مفید را در اختیار داشته باشند.

این مجموعه بخشی از یک پروژه گسترده‌تر با مشارکت Integral Reality Labs است که تیم Assassin’s Creed آن را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مشترک توصیف می‌کند.

این پلتفرم به زودی بازاری برای تجارت مجموعه‌های Assassin’s Creed راه‌اندازی خواهد کرد و قرار است میزبان فروش NFTهای Pieces of Eden Pass باشد.

این مجموعه شامل ۱۵۰۰ توکن است که دسترسی به امتیازات و تجربیات انحصاری را به همراه نسخه محدود منحصر به فرد NFT روح دیجیتال ارائه می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا