اخبار NFTاخبار بلاک‌چیناخبار صرافی ها

اضافه شدن شبکه پالیگان به NFT بایننس

این حرکت باعث گسترش بیشتر اکوسیستم NFT در جامعه بایننس می‌شود.

در حال حاضر فقط مجموعه‌های ERC-721 در شبکه پالیگان (Polygon) در بازار NFT بایننس موجود است.

بایننس NFT، بازوی NFT صرافی رمزارز بایننس، اعلام کرده است که شبکه پالیگان به بلاک چین‌های پشتیبانی شده آن در بازار اضافه شده است.

براساس این اعلامیه، این حرکت باعث گسترش بیشتر اکوسیستم NFT در جامعه بایننس می‌شود. با ادغام جدید، کاربران بازار NFT بایننس می‌توانند با استفاده از حساب‌های بایننس خود، NFTها را در بلاک چین‌های مختلف مانند اتریوم، BNB Smart Chain و پالیگان معامله کنند.

با وجود این اطلاع‌رسانی، بایننس همچنان رویکرد سختگیرانه‌ای را برای فهرست NFT خود حفظ کرده است. در این اعلامیه، بازار NFT تاکید کرد که همه مجموعه‌های NFT در حال حاضر در دسترس نیستند. در این اطلاع‌رسانی آمده است:

«در حال حاضر، تنها مجموعه‌های منتخب ERC-721 NFT در شبکه پالیگان در بازار NFT بایننس موجود است. NFT بایننس مجموعه‌های NFT بیشتری را به طور منظم ادغام می‌کند.»

در ۱۹ ژانویه، پلتفرم NFT قوانین خود را در مورد لیست NFT تشدید کرد و گفت NFT هایی با حجم معاملات روزانه کمتر از ۱۰۰۰ دلار را از فهرست حذف می‌کند. علاوه بر این، صرافی همچنین تعداد NFT هایی را که هنرمندان می‌توانند در روز مینت کنند، محدود کرد.

علاوه بر این، بایننس گفت که فهرست‌های NFT را به صورت دوره‌ای بررسی می‌کند و آن‌هایی را که استانداردهای لازم را ندارند برای حذف پیشنهاد می‌کند.

در همین حال که هوش مصنوعی (AI) مسیر خود را در فضای وب 3 پیدا می‌کند، بایننس نیز در حال بررسی هوش مصنوعی است. 

در ۲ مارس، چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس اعلام کرد که ژنراتور NFT مبتنی بر هوش مصنوعی به نام بیکاسو (Bicasso)، ده هزار NFT را تنها در دو ساعت و نیم اجرا و مینت کرده است.

علیرغم موفقیت اولیه، ابزار هوش مصنوعی بلافاصله مورد بحث و جدل قرار گرفت. یک روز پس از راه‌اندازی بیکاسو، یکی از برندگان همایش هکاتون BNB Chain بایننس را به سرقت و کپی کردن پروژه آنها به نام Chatcasso متهم کرد.

صرافی این اتهامات را رد کرد و اشاره کرد که NFT و هوش مصنوعی مفاهیم مشترکی هستند. یکی از سخنگویان بایننس در مصاحبه با کوین تلگراف گفت که بیکاسو بیش از دو هفته قبل از همایش هکاتون به طور مستقل توسعه یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا