اخبار NFTاخبار صرافی ها

تولیدکننده NFT با هوش مصنوعی بایننس در ۲/۵ ساعت ۱۰ هزار NFT ایجاد کرد

در نسخه محدود بتا، Bicasso تصاویر پروفایل ارسال شده توسط کاربران را دریافت می‌کرد و آنها را در عرض چند ثانیه به یک اثر هنری دیجیتال تبدیل می‌کرد.

تولیدکننده NFT هوش مصنوعی بایننس که به تازگی راه‌اندازی شده است، هنر دیجیتال تولید می‌کند و توانسته تنها در ۲/۵ ساعت پس از راه‌اندازی، به سقف ۱۰ هزار NFT برسد.

در ۱ مارس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، یک تولیدکننده NFT مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «بیکاسو» راه‌اندازی کرد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس به کاربران گفت: «شما می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را با کمک هوش مصنوعی به NFT تبدیل کنید» و چند ساعت بعد این ایده را با اولین مدل آزمایشی Bicasso با ساخت ۱۰ هزار NFT در ۲/۵ ساعت تکمیل کرد.

این سیستم یک ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که شبیه به پلتفرم‌های هنری هوش مصنوعی مانند DALL-E عمل می‌کند. کاربران می‌توانند تصویری مانند تصویر نمایه را برای کار با هوش مصنوعی آپلود کنند، یا پیام‌های خلاقانه‌ای تایپ کنند که در نهایت یک تصویر سفارشی ایجاد شده با هوش مصنوعی تولید می‌کند.

طبق داده‌های اولیه، ۹۹۰۹ اکانت حداقل یک NFT را به عنوان بخشی از نسخه بتا ایجاد کردند. تصاویر بخشی از نمونه اولیه بودند، بنابراین برای فروش مجدد در دسترس نیستند.

کاربران مشتاق بودند تا خلاقیت‌های خود را در توییتر کریپتو به اشتراک بگذارند.

Bicasso یک تولیدکننده جدید NFT مبتنی بر هوش مصنوعی است که بایننس در روز چهارشنبه نسخه بتای آن را منتشر کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با تایپ کردن یک پیام خلاقانه یا آپلود کردن یک تصویر، NFT ایجاد کنند. در ادامه، کاربران می‌توانند تصاویر خود را به عنوان NFT در BNBchain بومی بایننس مینت کنند.

پس از راه‌اندازی آزمایشی، بایننس اذعان کرد که چند اشکال وجود دارد و بیان کرد: «تیم ما در حال حاضر در تلاش است تا توان سرور را افزایش دهد و خطاها را کاهش داده و فرآیند مینت کردن را راحت‌تر کند.»

این شرکت اضافه کرد که کسانی که سهمیه بتای ۱۰ هزارتایی را از دست داده‌اند، همچنان می‌توانند در لیست انتظار نسخه کامل ثبت‌نام کنند.

به گفته این پلتفرم، جدیدترین NFT، “Bicasso AI#10445” تنها یک ساعت پیش ساخته شد.

این نوع از هنر، یک کهن الگوی جدید در دنیای هنر است که به طور کلی یا جزئی با استفاده از یک سیستم خودمختار ایجاد شده است.

در ۲۸ فوریه، خانه حراج مشهور کریستیز، Fidenza #724 اثر تیلور هابز، یک NFT ایجاد شده از طریق الگوریتم کامپیوتری را به قیمت ۴۴۰ هزار دلار به حراج گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا