اخبار NFTاخبار متاورس

شرکت ال جی امکان معامله NFT را روی تلویزیون هوشمند مبتنی بر بلاک چین خود فراهم می‌کند

تجربه معامله NFT و کشف فضای متاورس در تلویزیون‌های هوشمند ال جی

 

شرکت فناوری کره‌ای ال جی (LG Electronics) یک درخواست ثبت اختراع برای تلویزیون هوشمند مبتنی بر بلاک چین خود ثبت کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد NFT معامله کنند.

این اطلاعات در ۱۱ مه در پایگاه جهانی مالکیت معنوی WIPO منتشر شد. طبق اسناد WIPO، یک درخواست ثبت اختراع ۱۸ ماه پس از تاریخ ثبت منتشر می‌شود. بر اساس این جدول زمانی، درخواست ال جی در نوامبر ۲۰۲۱ ارسال شد. مراحل بعدی شامل بررسی اساسی و به دنبال آن اعطا یا رد حمایت قانونی از اختراع است.

طبق درخواست برنامه ال جی، این فناوری به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق یک کیف پول کریپتو و یک سرور بازار NFT برای فعال کردن تراکنش‌ها متصل شوند. هنگامی که به یک سرور NFT بازار متصل می‌شوند، این دستگاه کدهای QR روی صفحه خود نمایش می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تراکنش‌ها را از طریق کیف پول کریپتو انجام دهند.

ال جی و NFT - طرحی از حق ثبت اختراع پیشنهادی
طرحی از حق ثبت اختراع پیشنهادی – منبع: Wipo

این درخواست ثبت اختراع در ادامه انتشار پلتفرم NFT ال‌جی در سپتامبر گذشته انجام می‌شود–بازار Art Lab ال‌جی مبتنی بر شبکه Hedera است. این امکان به تلویزیون‌هایی که دارای webOS نسخه ۵ یا نسخه‌های جدیدتر هستند اجازه می‌دهد آثار هنری دیجیتال را مبادله کنند.

مشخص نیست که آیا تلویزیون با کیف‌پول‌های مختلف ادغام می‌شود یا محدود به Wallypto LG، کیف پول کریپتوی مختص گوشی‌های هوشمند این شرکت، که در بازار Art Lab نیز موجود است، خواهد بود.

ال‌جی طیف وسیعی از راه‌حل‌های وب3 را در دستگاه‌های خود راه‌اندازی می‌کند. در ژانویه، این شرکت از همکاری خود با پلتفرم‌های فناوری مبتنی بر Oorbit و Pixelynx برای آوردن متاورس به محصولات خود خبر داد. این همکاری به این منظور انجام شده است که ال جی امکان کشف و تجربه دنیای مجازی به هم پیوسته، کنسرت‌ها و بازی‌های چند نفره هوش مصنوعی را از طریق تلویزیون‌های خود در اختیار کاربران قرار دهد.

ال جی تنها شرکت بزرگ فناوری نیست که تلاش کرده وب3 را در محصولات خود ادغام کند. سال گذشته، رقیبش سامسونگ، خط تولید تلویزیون‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرد که با پلتفرم NFT ادغام شده‌اند. این شرکت همچنین به طور فعال در پروژه‌های NFT و متاورس از طریق Samsung Next سرمایه‌گذاری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا