اخبار NFTاخبار متاورس

بازی جدید LimeWire با سرویس اشتراک موسیقی و پرداخت رمزارز

بازی جدید با هدف احیای سرویس اشتراک موسیقی با اعطای امتیاز اضافی

بازی دانلود موسیقی LimeWire ظاهر پلتفرم خود را از اوایل دهه ۲۰۰۰ احیا کرده است و به بازیکنان این شانس را می‌دهد که برنده ارزهای دیجیتال شوند.

این بازی جدید با هدف احیای سرویس اشتراک موسیقی با اعطای امتیاز اضافی پاداش‌های رمزارز توسط پلتفرم اشتراک‌گذاری فایل همتا به همتا (P2P) راه‌اندازی شده است.

در ۱۳ آوریل، پلتفرم دانلود موسیقی که در اوایل دهه ۲۰۰۰ بسیار محبوب بود، احیا شد و در قالب یک بازی دانلود موسیقی قدیمی با تم سیستم عامل مایکروسافت ویندوز XP وارد فضای وب3 شد.

بازیکنان برای شرکت در بازی باید آدرس ایمیل خود را وارد کنند تا این بازی مبتنی بر مرورگر را انجام دهند که از آنها می‌خواهد موسیقی و فیلم‌های قدیمی اوایل دهه ۲۰۰۰ را برای دانلود جستجو کنند.

این شبیه‌سازی فهرستی از آهنگ‌ها یا فیلم‌های مربوط به آن دوران را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در یک بازه زمانی محدود دانلود کنند. 

فضای بازی LimeWire
فضای بازی LimeWire – منبع: LimeWire

اطلاعات مربوط به امتیازات و بازیکنان برتر که واجد شرایط دریافت توزیعی از توکن ERC-20 هستند، روی تابلو امتیازات وارد می‌شوند.

لازم به ذکر است که فایل‌ها واقعی نیستند و در واقع دانلود نمی‌شوند، بنابراین کاربران نمی‌توانند محتوایی را که در بازی جمع‌آوری کرده‌اند بازی کنند یا به آن دسترسی داشته باشند.

LimeWire در اواسط سال ۲۰۲۲ به عنوان یک بازار NFT با هدف تبدیل شدن به یک بازار محتوا و پلتفرم عضویت راه‌اندازی شد.

پلتفرم اصلی به اشتراک‌گذاری فایل در سال ۲۰۱۰ پس از یک پرونده قضایی نقض حق نسخه‌برداری فدرال تعطیل شد و بازار LimeWire NFT هیچ ارتباطی با پلتفرم اصلی و تیم آن نداشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا