اخبار NFTاخبار وب 3

همکاری مرسدس بنز با Fingerprints DAO برای انتشار یک مجموعه NFT

حراج مجموعه NFT با عنوان Maschine و قوانین این حراج


سازمان هنر دیجیتال Fingerprints DAO با همکاری هنرمند هلندی، هارم ون دن دورپل (Harm van den Dorpel) و غول خودروسازی آلمانی مرسدس بنز در انتشار یک مجموعه NFT همکاری کرده است.

این پروژه توسط مرسدس بنز NXT، به عنوان بازوی وب3 این شرکت، پشتیبانی می‌شود. گفته می‌شود که این مجموعه شامل هزار NFT منحصربه‌فرد مبتنی بر اتریوم خواهد بود.

بر اساس رشته توییتی که در هفته گذشته منتشر شد، این تیم اکنون قصد دارد ۳ مجموعه اصلی مرسدس بنز NX را معرفی کند. مجموعه‌های اصلی، آیتم‌های دیجیتال رسمی مرسدس بنز هستند که توسط استودیوی خلاق 0xNXT برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت می‌شوند.

مجموعه اول بر روی هنر مولد تمرکز دارد، مجموعه دوم فقط تعداد کمی از مشتریان شرکت را شامل می‌شود و مجموعه سوم حول محور طراحی می‌چرخد.

قوانین شرکت در حراج این مجموعه NFT

مجموعه «Maschine» از ۷ ژوئن به طور انحصاری از طریق وب‌سایت Fingerprints DAO در دسترس خواهد بود.

این مجموعه از طریق یک حراج زنده در هلند به فروش می‌رسد، و فروش در حراج به این معنی است که قیمت NFTها تا زمانی که خریدار برای هر آیتم پیدا شود کاهش می‌یابد.

تعداد NFTهایی که یک فرد می‌تواند بخرد محدودیت دارد، با توجه به اینکه برای خرید NFT محدودیت مبلغ کل ۱۰ هزار دلاری برای هر کیف پول درنظر گرفته شده است.

این وب‌سایت گفت: «حجم مشخص به عواملی همچون آخرین قیمت حراج و کل مقدار NFTهای موجود برای فروش بستگی دارد.»

کسانی که می‌خواهند در حراج شرکت کنند باید کیف پول کریپتو داشته باشند.

علاوه بر این، افراد تنها از ۳۲ کشور جهان می‌توانند در حراج این مجموعه NFT شرکت کنند که بیشتر آنها در اروپا هستند. کشورهای دیگر عبارتند از ژاپن، سنگاپور و ایالات متحده.

هزینه‌های گس مربوط به اقدامات خاصی مانند مناقصه و درخواست تخفیف نیز در نظر گرفته خواهند شد.

کلکسیونرها قادر خواهند بود NTFها را به سایر کاربران در بازارهای ثانویه بفروشند. طبق شرایط شرکت در حراج، در صورتی که NFTها در یک بازار ثانویه به فروش برسند، Fingerprints چیزی حدود ۸/۵ درصد از قیمت فروش را دریافت می‌کند.

اگر قیمتی که برای NFT پرداخته‌اند از قیمت نهایی حراج بیشتر باشد، برای کلکسیونرها تخفیف درنظر گرفته می‌شود. 

در بخش پرسش‌های متداول آمده است: «در پایان حراج، خریدارانی که بیش از آخرین قیمت فروش پرداخت کرده‌اند، می‌توانند معادل مابه‌التفاوت قیمت خرید خود و آخرین قیمت فروش، درخواست بازپرداخت کنند».

این فرآیند با استفاده از قرارداد مزایده انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با کاهش قیمت در حین حراج، میزان تخفیفی را که در انتظارشان است، مشاهده کنند. Fingerprints گفت اگر بخواهند این کار را انجام دهند، می‌توانند NFTهای بیشتری را برای اتریوم دریافت کنند.

Fingerprints DAO یک انجمن و پلتفرم آنلاین برای ایجاد و جمع آوری هنر دیجیتال است که از بیش از ۲۵۰ عضو با خزانه مشترک و یک مدل حکومتی غیرمتمرکز تشکیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا