اخبار NFTاخبار بین الملل

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی NFT در دبی

درست است که توکن غیرقابل تعویض یا NFT در یک جهان دیجیتال شکل گرفته‌اند، اما محبوبیت روزافزون سازمان‌های NFT در دنیای واقعی نشان می‌دهد که آینده آن در دنیای فیزیکی نهفته است. برگزاری رویدادهای پرطرفدار کریپتو در سراسر جهان در سال ۲۰۲۲ نشان داد که این فناوری برای گسترش نیاز به تعامل فیزیکی و حضوری دارد و ان اف تی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

با توجه به اینکه صنعت رمزارزها، NFT ها را جدیدترین شکل هنر می‌داند، جای تعجب نیست که اولین تلاش برای آوردن آنها به دنیای فیزیکی در فضای گالری‌های هنری اتفاق بیفتد. با این حال، پتانسیل ان اف تی ها فراتر از کارکرد هنری آنهاست و صنعت NFT این موضوع را درک کرده است.

دبی، مرکز رمزارز پیشگام در منطقه پررونق خاورمیانه و شمال آفریقا، با راه‌اندازی دو فروشگاه فیزیکی NFT، نگاهی تازه به دنیای ان اف تی دارد. هر دو فروشگاه که در مرکز خرید امارات و مکان جدیدی در دبی مال که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، واقع شده‌اند که توسط ftNFT –یکی از برندهای Fastex– ایجاد شده و راه‌های جدیدی برای تعامل با ان اف تی ها ارائه می‌دهند.

اولین فروشگاه عرضه NFT در دبی
اولین فروشگاه عرضه NFT در دبی

فروشگاه ftNFT Fastex از طیف گسترده‌ای از ابزارهای فیزیکی برای تجربه NFT ها، حتی برای بازدیدکنندگانی که با دنیای رمزارزها آشنایی چندانی ندارند، استفاده می‌کند، و بُعد جدیدی به تعامل مردم با دنیای دیجیتال می‌دهد. جدا از نمایش ان اف تی های محبوب بازار ftNFT، فروشگاه‌های فیزیکی سنتی که تعامل چندانی با دنیای اینترنت ندارند، میزبان یک «غرفه آواتار» مجهز به اسکنر سه بعدی هستند.

بازدیدکنندگان می‌توانند وارد کابین شوند تا کپی‌های سه‌بعدی شخصی‌سازی شده از خود بسازند که می‌توانند به عنوان آواتار در دنیای مجازی و FastexVerse مورد استفاده قرار بگیرند و تجربه عمیق‌تری را در متاورس فراهم می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا