اخبار NFTاخبار بلاک‌چین

پالیگان به دومین بلاک چین بزرگ بازی تبدیل شد

پالیگان با بازی Hunters به رشد کیف پول‌های فعال منحصربفرد (UAW) کمک کرد.

پالیگان (Polygon) ماه گذشته با بازی Hunters On-Chain RPG تا حدی باعث رشد کیف پول‌های فعال منحصربفرد (UAW) شد.

افزایش فعالیت کاربران در راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم پالیگان (Polygon) در ماه مارس باعث شد که این شبکه به دومین شبکه بزرگ بازی بلاک چین از نظر کیف پول‌های فعال منحصربفرد (UAW) تبدیل شود.

بر اساس گزارش بازی‌های بلاک چین منتشر شده توسط پلتفرم تحلیلی برنامه‌های غیرمتمرکز DappRadar، تعداد کیف پول‌های فعال منحصربفردی که با بازی‌های پالیگان درگیر هستند در ماه مارس به ۱۳۸۰۸۱ رسید که نشان‌دهنده افزایش ۵۳ درصدی نسبت به ماه فوریه است.

این رقم پالیگان را نسبت به Hive و BNB Chain که در رتبه سوم و چهارم قرار دارند، در جایگاه بهتری قرار می‌دهد. در این میان Wax در رتبه اول با ۳۱۴ هزار کیف پول فعال منحصربفرد قرار گرفته است.

پالیگان که به عنوان یک بلاک چین پیش از این برای برنامه‌های غیرمتمرکز دیفای شناخته شده بود، در این ماه از Hive پیشی گرفت و جایگاه دوم را به دست آورد. این یک نشانه مثبت برای پالیگان به حساب می‌آید، چرا که اکنون به عنوان یک بلاک چین مناسب برای بازی به رسمیت شناخته شده است.

میزان قابل توجهی از افزایش کیف پول‌های فعال منحصربفرد در پالیگان مربوط به بازی Hunters بوده که طبق داده‌های DappRadar تنها در سی روز گذشته بیش از ۱۷ هزار درصد افزایش داشته است.

بازی Hunters که در ژانویه منتشر شد، یک نسخه وب3 از بازی موبایل Hunt Royale است که یک بازی نقش آفرینی رایگان با استفاده از NFT و مشابه Minecraft است.

در نهم مارس، این بازی شاهد بالاترین تعداد کیف پول‌های منحصربفرد بود که در حدود ۵۵۳۰۰ کیف پول بود.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی باعث افزایش علاقه به بازی در ماه گذشته شده است.

این گزارش خاطرنشان کرد که تمام فعالیت‌های بازی‌های این بلاک چین در ماه مارس با ۳/۳۳ درصد کاهش به ۷۴۱۵۶۷ تعداد کیف پول فعال منحصربفرد روزانه (dUAW) رسیده است. با این حال، بازی‌ها ۴۵/۶ درصد از فعالیت‌های صنعت برنامه‌های غیرمتمرکز را در سه ماهه اول ۲۰۲۳ تشکیل می‌دهند.

طی چند ماه گذشته، استفاده از پالیگان روند صعودی پیدا کرده، به ویژه در رابطه با موضوعاتی همچون NFTها، بازی‌ها و متاورس.

تاکنون، Polygon Labs، که تیم پشتیبان شبکه محسوب می‌شود، فهرست بلندبالایی از شراکت نام‌های بزرگ مانند Warner Music، Starbucks، Adidas، Reddit و Adobe را برای توسعه و میزبانی پروژه‌های NFT ثبت کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا