اخبار NFTاخبار بلاک‌چینتحلیل بازار

چرا توکن بلر (BLUR) ترند شده است؟

چه چیزی در مورد توکن بلر (BLUR) منحصر به فرد است؟

به نظر می‌رسد که توکن بومی شبکه Blur با نماد بلر (BLUR)، بتواند حجم معاملات گسترده‌ای را به سمت بازار NFT بکشاند و تغییرات گسترده‌ای در فضای ان اف تی ایجاد کند.

بازار Blur این هفته ۳۶۰ میلیون توکن بلر (BLUR) را از طریق ایردراپ (توزیع اولیه رایگان) منتشر کرد. بعد از ایردراپ این توکن در بازار، قیمت بلر (BLUR) حدود ۸۵ درصد کاهش یافت زیرا دارندگان بلر (BLUR) توکن‌های خود را فروختند.

افزایش اخیر قیمت بلر (BLUR) در میان تبلیغات گسترده باعث شد تا چندین کاربر از فروش توکن‌های بلر (BLUR) خود پشیمان شوند. توکن بومی Blur اکنون وارد لیست ۱۰۰ رمزارز برتر شده است.

یک محقق NFT به نام yh.eth در شرکت تحقیقاتی کریپتو دلفی دیجیتال (Delphi Digital)، در توییتی در ۱۹ فوریه اعلام کرد که فروش توکن‌های بلر (BLUR) خود را کار اشتباهی می‌داند. او همچنین بیان کرد که مکانیسم مناقصه Blur Bidding فضای معاملات را در NFT تغییر خواهد داد.

مشکلات فعلی بازار NFT

بازار NFT در حال حاضر تحت تسلط نهنگ‌ها است (افرادی که مقدار قابل توجهی از یک رمزارز را در کیف پول خود دارند) که عمدتاً به حجم معاملات کمک می‌کنند. با این حال، نهنگ‌ها فقط می‌خواهند ارزهای دیجیتال را ارزان‌تر بخرند و سریع بفروشند تا سود ببرند.

اگر امروز کسی بخواهد بیست Doodle ان اف تی بفروشد، احتمالاً روزها یا هفته‌ها طول می‌کشد تا همه NFT ها را بفروشد.

مشکل دیگر قیمت کف نزولی بوده و نیاز به تنظیم مجدد قیمت کف است.

Blur چه تفاوتی ایجاد می‌کند؟

بازار Blur NFT به پشتوانه شرکت پارادایم (Paradigm) در اکتبر سال گذشته راه‌اندازی شد و با معرفی سیستم Bid Points مشکل نقدینگی را حل کرد. مدل ماینینگ پیشنهادی اساساً یک استخر نقدینگی است که در آن کاربران، اتر (ETH) را به جای WETH به عنوان نقدینگی به استخر ارائه می‌کنند.

سیستم پیشنهادی Blur کاربرانی را که خواهان ایردراپ هستند و پس از پذیرش پیشنهادشان ریسک قیمت‌های NFT را می‌پذیرند، تشویق می‌کند. نقدینگی بیشتر در Blur نسبت به پلتفرم اوپن سی (OpenSea) به کاربران امکان دادوستد بیشتری را می‌دهد. در چنین شرایطی، نهنگ‌ها می‌توانند مقادیر زیادی NFT را بدون دردسر بخرند یا بفروشند.

علاوه بر این، انتشار توکن بلر (BLUR) امکان توزیع قیمت را در جامعه NFT فراهم می‌کند. در ایردراپ اولیه حجم معاملات بلر (BLUR) چند میلیارد دلار بود. توزیع مجدد بلر (BLUR) از سرمایه‌گذاران کوچک به بزرگ، نهنگ‌ها و اینفلوئنسرهای فعال در دنیای ارزهای دیجیتال مانند بنیانگذار BitMEX آرتور هیز، در حال انجام است. عرضه توکن بلر (BLUR) در گردش تا پایان سال به ۱ میلیارد افزایش خواهد یافت.

بایننس همچنان باید توکن بلر (BLUR) لیست کند

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس هنوز باید توکن بلر (BLUR) را لیست کند. انتظار می‌رود که این لیست کردن باعث افزایش بیشتر حجم معاملات و قیمت بلر (BLUR) شود. ایردراپ دوم با فاصله کمتری از ایردراپ اول اتفاق می‌افتد و افرادی که از این ایردراپ توکن دریافت می‌کنند، به فرآیند معاملات و مناقصه NFT نیاز دارند.

صرافی‌های بزرگ رمزارز مانند کوین بیس (Coinbase) قبلاً توکن بلر (BLUR) را لیست کرده‌اند. قیمت این توکن در حال حاضر ۱/۳۰ دلار معامله می شود که ۱۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا