اخباراخبار بین الملل

اکتبر کمترین حجم معاملات روزانه را برای محصولات کریپتو دارد

با وجود تعداد بد معاملات روزانه، نشانه هایی از احیای بازار، حداقل برای محصولات مبتنی بر بیت کوین وجود دارد.

این ماه پس از سقوط اولیه آن به 17600 دلار در ژوئن، بالاتر از سطح مهم روانشناختی 20000 دلاری خود قرار دارد، این ماه همچنان یک رکورد پایین برای میانگین حجم کل روزانه محصول در تمام محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال است.

بر اساس گزارش CryptoCompare که در 27 اکتبر منتشر شد، میانگین حجم معاملات روزانه محصولات کریپتو سازمانی 34.1 درصد کاهش یافته است – به 61.3 میلیون دلار در اکتبر. تقریباً تمام محصولات تحت پوشش گزارش کاهش زیادی در حجم متوسط ​​روزانه ثبت کردند که از 24.3- تا 77.5- درصد متغیر بود.

روند نزولی در معاملات روزانه به آشفتگی اخیر بازار محدود نمی شود، بلکه به نوامبر 2021 باز می گردد، با استثنایی جزئی برای می 2022. این اکتبر دومین ماه از سپتامبر 2020 بود که در آن میانگین حجم روزانه به زیر 100 میلیون دلار کاهش یافته است.

با این حال، این گزارش برخی از تحولات خوش بینانه را در سایر نشانگرهای بازار دنبال می کند. کل دارایی های تحت مدیریت (AUM) در تمام محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در مقایسه با سپتامبر 1.76 درصد افزایش یافت و به 22.9 میلیارد دلار رسید. این اولین افزایش در AUM از ماه جولای بود.
AUM در محصولات تراست که 77.3 درصد از بازار را به خود اختصاص می دهد، در ماه اکتبر با 2.34 درصد افزایش به 17.7 میلیارد دلار رسید، در حالی که AUM با نمایندگی صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) با 1.59 درصد کاهش به 2.21 میلیارد دلار رسید.

نشانگر مهم دیگر جریان خالص است. در اکتبر امسال، جریان خالص هفتگی برای محصولات مبتنی بر بیت کوین به طور متوسط ​​8.37 میلیون دلار در اکتبر و محصولات کوتاه مدت مبتنی بر بیت کوین با میانگین 5.03 میلیون دلار، بیشترین جریان خروجی را ثبت کردند. محصولاتی که دومین جریان خالص منفی 2.87 میلیون دلاری را به خود اختصاص دادند.

در همان زمان، ETH توکن بومی بلاک چین اتریوم تا 26 اکتبر سود بهتری نسبت به BTC ثبت کرد و تقریباً 14 درصد جهش کرد و به بالاترین حد هفتگی خود یعنی 1554 دلار رسید. از زمان انتشار، قیمت ETH 1508 دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا