اخباراخبار بلاک‌چیناخبار بین المللاخبار متاورس

همکاری Phaver با CyberConnect قرار است وب3 را برای عموم مردم فراهم کند

همکاری Phaver با CyberConnect برای توسعه شبکه اجتماعی وب 3

 

هویت دیجیتالی ما تبدیل به جزئی حیاتی و جدایی ناپذیر از هویت ما شده است. رسانه‌های اجتماعی ما را قادر می‌سازند فرصت‌های جدیدی پیدا کنیم، به افراد همفکر خود بپیوندیم، با برخی از تأثیرگذارترین افراد زندگی‌مان آشنا شویم و خود واقعی‌مان را به‌گونه‌ای بیان کنیم که قبلاً هرگز ممکن نبوده است. وب 3 به ما این قدرت را داده است که جرأت کنیم آینده جدیدی را برای رسانه‌های اجتماعی ببینیم، جایی که کنترل محتوا و هویت خود را در دست داریم، جایی که جوامع ما از اطلاعات نادرست و اسپم (spam) در امان هستند، و جایی که اعتماد به صورت همتا به همتا است و توسط یک سیستم متمرکز کنترل نمی‌شود. برای آشنایی بیشتر با وب 3 به این مقاله رجوع کنید. فناوری‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز در حال بازسازی این تجربه رسانه‌های اجتماعی دیجیتال هستند و تیم CyberConnect در خط مقدم توسعه این تکنولوژی جدید قرار دارد.

پلتفرم‌ Phaver ادغام خود با CyberConnect را اعلام کرده است. CyberConnect یک پروتکل گرافیکی-اجتماعی غیرمترکز است که در آن هویت افراد از حق حاکمیت برخوردارند و عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. با این ادغام، افرادی که بیش از 190000 ccProfile دارند می‌توانند از هویت خود در برنامه اجتماعی چند پروتکلی وب 3 Phaver استفاده کنند، در حالی که راه حل های ذخیره‌سازی مقیاس پذیر CyberConnect همچنین به بسیاری از 170000 کاربر Phaver اجازه می‌دهد تا در نهایت اولین پروفایل اجتماعی بلاک چینی خود را ایجاد کنند.

هر دو پلتفرم یک ماموریت دارند؛ گسترش وب 3 برای همه

ماموریت Phaver این است که دروازه‌ی ورودی به شبکه Web3 را برای همه فراهم کند. رویکرد Web2.5 Phaver به هر کسی اجازه می‌دهد محتوای Web3 را بدون کیف پول یا پروفایل کشف و دنبال کند و در عین حال تجربه‌ای کاملاً مبتی بر بلاک چین را برای کسانی که آماده آن هستند ارائه می‌دهد. با ادغام جدید، هر کسی می تواند دنیای CyberConnect را تجربه کند. اجازه دادن به دنبال کردن زنجیره ای از ccProfiles به کاربران راهی منحصر به فرد برای شروع سفر تجربی Web3 خود ارائه می دهد. کاربران می توانند با ccProfile خود وارد شوند یا یک پروفایل جدید در برنامه مینت کنند تا از تمام ویژگی های بلاک چین و مالکیت غیرمتمرکز استفاده کنند. تمام فعالیت‌ها در CyberConnect نیز در برنامه دریافت پاداش Phaver گنجانده می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا توکن‌های Phaver آینده را قبل از انتشار آنها به دست بیاورید. به زودی، کاربران Phaver می‌توانند مستقیماً از طریق پروتکل‌های اجتماعی مختلف به یکدیگر پیام ارسال کنند.

جاناتان لینتالا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Phaver، گفت: «این مشارکت گامی حیاتی برای Phaver است تا چشم انداز چندپروتکلی ما را گسترش دهد و به یک برنامه اجتماعی واقعی برای همه کاربران Web3 بدون توجه به شبکه یا اکوسیستمی که بیشتر با آن درگیر هستند تبدیل شود. CyberConnect ماموریت دارد تا همه را در Web3 به هم متصل کند، و این تصمیمی راحت برای ما بود که با زیرساخت شبکه اجتماعی قوی آنها یکپارچه شویم تا یک شبمه اجتماعی غیرمتمرکز را به عموم مردم ارائه دهیم. با استقبال از بیش از 190000 دارندگان ccProfile در دنیای Phaver، ما موقعیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین برنامه های اجتماعی وب 3 در این فضا تقویت می کنیم و آماده می شویم تا در پتانسیل‌های عظیم آن سرمایه گذاری کنیم و به مردم حق مالکیت بر زندگی اجتماعی خود را به آنها برگردانیم.»

ویلسون وی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل CyberConnect، افزود: «شبکه اجتماعی وب 3 برای استفاده عموم مردم طراحی شده است. همانطور که ما به طور فزاینده ای زندگی خود را در اینترنت ادغام می‌کنیم، نسخه بهتر و مستقل‌تر شبکه های اجتماعی چیزی است که همه سزاوار آن هستند. در راستای این ماموریت مشترک، ما برای شروع این همکاری با Phaver هیجان‌زده هستیم. ورود  Phaver، به همه امکان مالکیت بر روی هویت خود و کسب درآمد از محتوای خود ارائه می دهد. Phaver واقعاً مستحق لقب “دروازه ورود به شبکه اجتماعی Web3” است. CyberConnect با در نظر داشتن عموم مردم ساخته شده است، و با این ادغام، ما انتظار داریم که طراحی ترکیبی “روی بلاک چین و خارج از بلاک چین” ما بیشتر به Phaver کمک کند تا شبکه اجتماعی غیر متمرکز را در مقیاس و سرعت بیشتری ارائه دهد و تجارب اجتماعی عادلانه، معنادار، متقابل و بی نقص Web3 را برای بیش از 170000 کاربر Phaver، 190000+ دارندگان ccProfile و کاربران آینده ایجاد کند.»

هکاتون Connected 2023

ادغام Phaver و CyberConnect، به عنوان بخشی از هکاتون Connected 2023 تکمیل و ارسال خواهد شد، که یک هکاتون اجتماعی Web3 توسط BNB Chain و CyberConnect است. به عنوان یک کاربر، می توانید با رای دادن به Phaver در تابلوی امتیازات پروژه هکاتون، حمایت خود را نشان دهید و جوایزی کسب کنید. هر رأی به عنوان یک W3ST منحصر به فرد، (Web3 Status Token) مینت خواهد شد، توکنی که در پروفایل Link3 شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

درباره Phaver

Phaver  با بیش از 170000 کاربر منحصربه‌فرد و بیش از 90000 فعال هفتگی که قبلاً پروتکل Lens و همچنین پست‌های خارج از زنجیره اختصاصی Phaver را تجربه کرده‌اند، دروازه‌ای را برای شبکه‌های اجتماعی مبنی بر Web3 ایجاد می‌کند. علاوه بر داشتن قابلیت‌های سنتی رسانه‌های اجتماعی، مدل منحصربه‌فرد گیمیفیکیشن Phaver به بهترین سازندگان، متصدیان و ناظران این امکان را می‌دهد تا از کار خود مستقیماً در برنامه درآمد کسب کنند، روی توسعه تعداد فالوورها و امتیاز اعتبار خود در پلتفرم سرمایه‌گذاری کنند، یا امتیازات درون برنامه‌ای را برای پیش خرید توکن‌های Phaver آینده استفاده کنند. با اضافه شدن CyberConnect، کاربران اکنون می توانند نمودارهای مختلف اجتماعی و فیدهای محتوای خود را در یک تجربه بصری ادغام کنند.

درباره CyberConnect

CyberConnect  یک پروتکل گرافیکی-اجتماعی غیرمتمرکز با ارائه حق مالکیت و حاکمیت هویت افراد است که برای استفاده عموم مردم طراحی شده. این پروتکل کاربران را قادر می سازد تا پروفایل‌هایی را به عنوان هویت غیرمتمرکز خود ایجاد کنند. با CyberConnect، کاربران مالک نمودار اجتماعی، محتوا، کانال‌های کسب درآمد و داده‌های اجتماعی خود هستند و CyberConnect به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به بازسازی شبکه خود در هر پلتفرم جدید، در میان چندین برنامه غیرمتمرکز به طور یکپارچه در گردش باشند. تا فوریه 2023، CyberConnect  دارای بیش از 190000 پروفایل کاربری و 200000 کاربر فعال ماهانه است که بیش از 1.7 میلیون تراکنش انجام داده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا