اخبار قانون‌گذاریخبر فوری

بانک Anchorage Digital بیست درصد از کارکنان خود را اخراج می‌کند

آیا ورشکستگی اخیر سه بانک در آمریکا تأثیری در اخراج نیروها در بانک Anchorage Digital داشته؟

هنوز مشخص نیست که اخراج نیروها در Anchorage Digital به آشفتگی فعلی در بخش بانکداری آمریکا مربوط می‌شود یا خیر.

بانک Anchorage Digital اعلام کرده است که ۷۵ کارمند یا تقریباً ۲۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند و عدم قطعیت در سیستم نظارتی در آمریکا را عامل مهمی در تصمیم خود ذکر کرده است.

در بیانیه‌ای در ۱۴ مارس، بانک آنکورج این اخراج‌ها را یک تجدیدنظر استراتژیک برای تمرکز بهتر منابع عنوان کرد و به چالش‌های اقتصاد کلان و نوسانات بازار کریپتو به‌عنوان دیگر عوامل مؤثر در تغییر استراتژی اشاره کرد.

این شرکت گفت که شرایط بازار میزان تقاضا برای محصول خود را افزایش داده است و دارایی‌های مشتری تحت حضانت در بالاترین میزان خود قرار دارند. 

او افزود: «پویایی‌های اقتصاد کلان، بازار و وضعیت نظارتی برای کسب‌وکار ما و صنعت کریپتو موانعی ایجاد می‌کنند.»

بانک آنکورج–که اولین شرکت ارزهای دیجیتال مستقر در آمریکا بود که در ژانویه ۲۰۲۱ منشور بانک اعتماد ملی را از دفتر کنترل ارز دریافت کرد–اظهار کرد که به چشم‌انداز دارایی‌های دیجیتال و توانایی آن برای ایجاد راه‌حل‌های قانونی برای دارندگان این دارایی‌ها اعتماد دارد.

این اخراج‌ها زمانی رخ می‌دهد که سیستم بانکی در آمریکا، پس از اعلام ورشکستگی سه بانک منطقه‌ای تنها در یک هفته، در وضعیت نابسامانی به‌سر می‌برد.

بانک‌های سیلیکون ولی، سیلورگیت و سیگنچر از هشتم مارس زیرورو شده‌اند و این اتفاقات شرکت بیمه سپرده فدرال را بر آن داشت تا گامی اساسی برای تضمین تمام سپرده‌های مشتریان برای بانک سیلیکون ولی و سیگنچر بردارد.

مشخص نیست که آیا تحولات اخیر در مورد سه بانک نام‌برده به تصمیم بانک آنکورج برای کاهش تعداد کارکنان کمکی کرده است یا خیر.

اخراج کارکنان و تعدیل نیرو در صنعت ارزهای دیجیتال، از ابتدای سال به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است، پس از کاهش نزدیک به ۳۰۰۰ پوزیشن شغلی توسط شرکت‌های رمزارز، مانند صرافی‌های ارزهای دیجیتال کوین بیس و Crypto.com در ژانویه و به دنبال آن ۵۷۰ اخراج در ماه فوریه کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا