اخبار قانون‌گذاری

خبرهای خوب برای تریدرها در دنیای ارزهای دیجیتال

رشد چشمگیر پذیرش کریپتو در ایالت نیویورک

دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) اعلام کرد که قوانینی را برای نظارت بر مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است.

اگرچه مجموعه جدید مقررات کریپتو تنها ۲۰ شرکت را به کمک Bitlicense نظارت می‌کند، اجرای موفقیت‌آمیز این قوانین ممکن است برای بازار دارایی‌های دیجیتال گسترده‌تر باشد. در میان یک سری اقدامات اجرایی علیه فعالان بازار کریپتو در ایالات متحده، اخبار تنظیم‌کننده نیویورک به عنوان یک تحول مثبت در نظر گرفته می‌شود.

قوانین نظارت بر کریپتو نیویورک

در یک بیانیه رسمی، آدرین ای. هریس، سرپرست خدمات مالی در NYDFS، اعلام کرد که یک مقررات نهایی را تصویب کردند که تعیین می‌کند چگونه شرکت‌های دارنده Bitlicense برای هزینه‌های نظارت و بررسی آنها ارزیابی می‌شوند. این یک پیشرفت بزرگ در راستای هدف وزارتخانه برای رفتار با مشاغل بازار ارزهای دیجیتال با بانکٔها و موسسات مالی سنتی به شمار می‌رود. 

قانون جدید به این بخش اجازه می‌دهد تا هزینه‌های نظارتی را از شرکت‌های کریپتو دارای مجوز، همتراز با سایر دارندگان مجوز که توسط DFS تنظیم می‌شوند، جمع‌آوری کند. اگرچه این قانون جدید تنها تعداد معدودی از شرکت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما این امر می‌تواند طرحی ایده‌آل برای سایر تنظیم‌کننده‌های دولتی در آینده باشد.

در این بیانیه آمده است که بررسی دقیق آن بر بازار ارزهای دیجیتال شامل استانداردهای دقیق برای سرمایه‌گذاری، حفاظت از امنیت سایبری و پروتکل‌های ضد پول‌شویی است. به عنوان بخشی از پروسه نهایی کردن مقررات، مقرراتی در بودجه ایالت نیویورک برای سال مالی ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است که به وزارت اجازه می‌دهد هزینه‌های نظارتی را جمع‌آوری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا