اخباراخبار آلت کوین هااخبار استخراج

نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو به ۲۲ میلیون در هفته کاهش یافت

طی ۷ روز گذشته، در مجموع ۲۲,۱۸۴,۲۲۲ توکن شیبا اینو سوزانده شده و ۱۴ تراکنش انجام شده است.

 

طبق اطلاعات حساب توییتر Shibburn، تنها ۲۲ میلیون شیبا اینو در هفته‌ای که به پایان رسید سوزانده شد. در هر دور توکن‌سوزی، در مجموع ۲۲,۱۸۴,۲۲۲ توکن شیبا اینو در ۱۴ تراکنش سوزانده شد.

مقدار توکن سوزانده شده در ۲۴ ساعت گذشته برابر با ۱,۵۶۲,۹۳۸ توکن شیبا اینو در ۲ تراکنش بوده است. در نتیجه واضح است که تعداد تراکنش‌هایی که طی آنها باید توکن شیبا اینو سوزانده شود کاهش پیدا کرده است.

میزان توکن‌سوزی هفتگی به میزان قابل توجهی کمتر از این میزان در هفته گذشته است. در دو هفته گذشته در مجموع ۷۰ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۲۸۵ توکن شیبا اینو در ۲۳ تراکنش سوزانده شد. به نظر می‌رسد عامل توکن‌سوزی شیبا اینو در بازه زمانی کوتاه‌مدت در حال افزایش باشد.

دلیل این امر احتمالاً تمرکز جامعه هوادارن رمزارز شیبا اینو بر سایر عوامل تقویت‌کننده مثبت فاندمنتال برای اکوسیستم شیباریوم است.

نسخه بتا شیباریوم به نام Puppynet همچنان کاربرد بیشتری دارد، همانطور که توسط تعداد کیف پول‌های در حال تعامل و تعداد تراکنش‌ها مشهود است. تعداد کل کیف پول‌ها به ازای هر داده Puppyscan ۱۴,۰۴۷,۳۵۷ است، در حالی که کل تراکنش‌ها اکنون به ۴,۶۳۲,۹۲۶ رسیده است.

در همین حال، هفته گذشته برای توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو، به ویژه BONE، که در فهرست ۶ صرافی قرار گرفت، از جمله صرافی‌های اصلی OKX و Huobi Global، هفته مهمی بود.

اکوسیستم شیبا اینو توسعه بیشتری پیدا کرده است. مارسی جاسترو، مشاور شیبا اینو، از حضور شیبا اینو در کنفرانس اجماع ۲۰۲۳ نوشت و در توییت خود ازذاین موضوع ابراز خوشحالی کرد.

جامعه هوادارن شیبا اینو همچنین به اخبار جدید مبنی بر اینکه تیم شیبا اینو در حال توسعه یک کیف پول سرد برای این رمزارز هستند و قصد شراکت با دو نام بزرگ در دنیای تجارت ارزهای دیجیتال را دارد، با شور و شوق واکنش نشان دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا