اخباراخبار بلاک‌چیناخبار بین المللخبر فوری

شتاب‌دهنده فناوری مستقر در سیلیکون ولی فعالیت‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال را در فرانسه گسترش می‌دهد

مرکز فناوری Play and Plug به توسعه کسب‌وکارهای بلاک چین در فضای وب3 کمک می‌کند

 

مرکز فناوری Plug and Play رمزارزها و دارایی‌‌های دیجیتال را به لیست دارایی‌های (verticals) دفتر خود در پاریس اضافه می‌کند؛ فضایی که به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا با برندهایی که مشتری آنها هستند ارتباط برقرار کنند.

این شرکت در ۲۵ آوریل اعلام کرد که مرکز فناوری Plug and Play، یک شتاب‌دهنده مستقر در سیلیکون ولی کالیفرنیا، دارایی‌های دیجیتال ورتیکالز خود را به فرانسه گسترش خواهد داد.

مرکز فناوری Plug and Play از سال ۲۰۱۶ در پاریس مستقر شده و با بخش‌هایی همچون خرده‌فروشی، فین‌تک، شهرهای هوشمند و مدیریت پایداری در ارتباط است. بیش از ۵۰ دفتر Plug and Play در حداقل ۲۰ کشور بنا شده است که دفتر پاریس تنها یکی از آنهاست. 

ماکسیمیلیان جونگریس، رئیس دارایی‌های دیجیتال و کریپتو Plug and Play گفت: «باید اعلام کنم که از توسعه کسب‌وکار خود به بازارهای جدیدی مانند فرانسه خوشحالم. Plug and Play توانسته یک اکوسیستم قوی در کنار برندهای مهم همچون L’Oréal، PVH، Lacoste در شش سال گذشته ایجاد کند.»

بر اساس این اعلامیه، این برنامه به کسب‌وکارهای مصرف‌کننده، خرده‌فروشان و برندها کمک می‌کند تا با آموزش و معرفی آنها به همکاری‌های قراردادی از فضای وب2 خداحافظی کنند و شروع به استفاده از وب3 کنند. Plug and Play ادعا می‌کند که شبکه‌ای متشکل از ۵۰۰ همکاری قراردادی و ۵۰ هزار استارت‌آپ دارد. Chainalysis و AVA Labs از نام‌های آشنای دنیای کریپتو هستند که از برنامه Play and Plug بهره برده‌اند.

این مرکز فناوری در سال ۲۰۱۳ با یک شتاب‌دهنده بیت کوین وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد و در همان زمان شروع به استخراج بیت کوین کرد. شتاب‌دهنده بیت کوین پایه و اساس ورتیکالز فین‌تک سازمان شد که بخش دارایی‌های ارز دیجیتال دوباره در سال ۲۰۲۲ از آن منشعب شدند.

کشور فرانسه در فضای ارزهای دیجیتال روز به روز توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند. مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، پس از دریافت تاییدیه صرافی ارز دیجیتال به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال در ماه مه ۲۰۲۲، دولت این کشور را به عنوان یکی از مترقی‌ترین دولت‌هایی که می‌تواند در توسعه مقررات مرتبط با رمزارزها کمک کند، ستایش کرد. بایننس در آن زمان اعلام کرد که قصد دارد عملیات خود را در این کشور به میزان قابل توجهی گسترش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا