اخبار تکنولوژی

فرصت سرمایه‌گذاری برای فریلنسرها در پلتفرم فریلنسینگ Uwerx

پیش‌فروش توکن WERX برای کمک به بازار فریلنسینگ

 

با وجود نرخ رشد سالانه مرکب ۱۵ درصدی صنعت فریلنسینگ در طول سال‌ها، بازارهای کار مستقل بیشتر شبیه به سازمان‌های بوروکراتیک شده‌اند، و همین موضوع فریلنسرها را ناامید می‌کند.

پلتفرم فریلنسینگ Uwerx با نگاهی به وضعیت موجود، قصد دارد شرایط را تغییر دهد و برای فریلنسرها فرصت فراغتی همراه با سرمایه‌گذاری فراهم کند. با فعال شدن پیش‌فروش توکن WERX در این پلتفرم به افراد دارای مشاغل آزاد این فرصت داده می‌شود که از قیمت ۰/۰۰۲۵ دلار به ازای هر توکن و پاداش ۲۰ درصدی سود ببرند.

وضعیت فریلنسینگ امروز نگران‌کننده است

بازارهای فریلنسینگ آنلاین تقریباً دو دهه است که فعالیت دارند. اگرچه این تعداد به صورت تصاعدی افزایش یافته است، اما مدل‌های کسب‌وکار آنها با افزایش رقابت بهبود پیدا نکرده است.

مسائل اصلی شامل کمیسیون‌های سنگین (گاهی تا ۲۰٪)، تاخیرهای غیرضروری در انتشار پرداخت، سیاست‌های سخت در مورد حقوق فریلنسرها و دسترسی محدود به بازار است. این مورد و دلایل دیگر افراد دارای مشاغل آزاد را مجبور می‌کند به موقعیتی برسند که از آن راضی نیستند و احساس می‌کنند مورد استثمار قرار گرفته‌اند.

در حالی که پلتفرم‌ها همه این محدودیت‌ها را در قالب ضمانتی برای بازار پرسود و اقدامات ضد کلاهبرداری قرار می‌دهند، حقیقت این است که تمام این اقدامات در عمل برای محدودکردن فریلنسرها طراحی شده‌اند.

پلتفرم Uwerx پیشرو در صنعت فریلنسینگ

پلتفرم فریلنسینگ Uwerx یک فاکتور تأثیرگذار در دنیای فریلنسینگ خواهد بود. این پلتفرم که با هدف رفع اشکالات بازارهای مشاغل آزاد طراحی شده است، یک سرویس فریلنسر محور برای استفاده از بلاک چین راه‌اندازی خواهد کرد.

مورد بعدی ماهیت غیرمتمرکز و توکن بومی WERX این پلتفرم است. این پلتفرم بدون واسطه از قراردادهای هوشمند برای سند ضمانت استفاده می‌کند که باعث شده یکی از پایین‌ترین مقادیر پورسانت‌ را در صنعت (تنها ۱ درصد) ارائه کند. 

توسعه‌دهندگان Uwerx اقداماتی را برای ایمن کردن آن انجام داده‌اند، از جمله ممیزی دوگانه توسط شبکه InterFi و SolidProof، و امکان قفل کردن نقدینگی توکن برای کاربرها.

پلتفرم فریلنسینگ Uwerx نسخه آلفا خود را در روزهای آینده معرفی خواهد کرد تا به فریلنسرها اجازه دهد شروع به راه‌اندازی حرفه خود کنند. این پلتفرم همچنین با تغییر استراتژی در بخش رهبری مواجه خواهد شد و توسعه‌دهندگان کنترل بخش‌های مختلف مربوط به اکانت کاربران را به آنها واگذار می‌کنند.

تمایل افراد و شرکت‌ها به فعالیت بیشتر فریلنسرها 

مفهوم رئیس خود بودن جذاب است و میلیون‌ها نفر دریافته‌اند که این امر با انتخاب مسیری در صنعت فریلنسینگ امکان‌پذیر است. در چند سال گذشته، کووید-۱۹ و رکود اقتصادی جهانی، مردم را وادار به یافتن مشاغل آزاد کرده است که درآمدشان را تکمیل می‌کند و حتی شغل جدیدی برای خود ایجاد می‌کنند.

این تمایل به فعالیت به صورت فریلنسر یک‌طرفه نیست و سازمان‌ها نیز به طور فزاینده‌ای فریلنسرها را ترجیح می‌دهند و تقریباً نیمی از آنها می گویند که یک چهارم نیروی کار آنها را کارگران مشاغل آزاد تشکیل می‌دهند.

پیش‌فروش توکن Uwerx تاکنون هزاران نفر را جذب کرده است

پلتفرم فریلنسینگ Uwerx بدون شک به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری مناسب نویدبخش رشد قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۳ و پس از آن خواهد بود. پتانسیل این پلتفرم نه تنها در بخش‌هایی از نسخه آلفا، بلکه در نسخه بتا نیز مشهود است.

توجه داشته باشید که قیمت فعلی توکن WERX که ۰/۰۳۱۵ دلار در روز جمعه قیمت‌گذار شده، در روز دوم ژوئن به ۰/۰۴۱ دلار افزایش می‌یابد. علاوه بر این، پاداش سفارشات نیز از ۲۰٪ به ۱۵٪ کاهش پیدا می‌کند. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که اکنون می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری با قیمت فعلی باشد.

با انتخاب توکن WERX با ارزش فعلی آن، از پاداش سخاوتمندانه خرید ۲۰ درصدی نیز بهره‌مند خواهید شد. سرمایه‌گذاران باید توجه داشته باشند که چنین فرصت‌هایی زودگذر هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا