اخبار تکنولوژی

آغاز فعالیت بانک جی پی مورگان روی هوش مصنوعی

بانک جی پی مورگان به فعالان این صنعت در زمینه هوش مصنوعی می‌پیوندد

 

یکی از نکات کلیدی موفقیت در دنیای پرشتاب مالی امروز، سرعت عمل در ایده‌پردازی و اجرای ایده‌هاست. بانک جی پی مورگان، یکی از بزرگترین بانک‌های سرمایه‌گذاری جهان، برای حفظ موقعیت پیشرو خود در صنعت، سفری پیشگامانه در زمینه هوش مصنوعی (AI) را آغاز کرده است.

در همین حال، Tradecurve یا TCRV در حال حاضر ده قدم جلوتر است چرا که ربات‌های معاملاتی خودکار و هوش مصنوعی را در پلتفرم تجاری غیرمتمرکز ترکیبی خود، که اکنون در مرحله پیش‌فروش است، طراحی و اجرا کرده است. 

بانک جی پی مورگان در حال کار بر روی یک سرویس هوش مصنوعی مالی است

شرکت‌های بزرگ همچون گوگل، برای رقابت با چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT)، خدمات هوش مصنوعی خود را معرفی کرده‌اند. با این حال، سایر مشاغل نیز در این مسابقه هوش مصنوعی رقابت می‌کنند. بانک جی پی مورگان هم  از آنها است و در حال ایجاد یک سرویس مشابه چت‌جی‌پی‌تی است که از هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان در انتخاب روش سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند.

بانک جی پی مورگان یک درخواست برای ثبت علامت تجاری خود در نیویورک برای IndexGPT ارسال کرد. بر اساس این پرونده، برای مطالعه و انتخاب سهام «براساس نیازهای مشتری»، این سرویس از هوش مصنوعی و ابزارهای محاسبات ابری استفاده خواهد کرد.

با درک پتانسیل تحول‌آفرین هوش مصنوعی در دنیای مالی، جی پی مورگان چندین ابتکار با هدف استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای اهداف تجاری راه‌اندازی کرده است که IndexGPT یکی از آنها خواهد بود. هنوز زمان انتشار این محصول مشخص نیست اما ثبت علامت تجاری می‌تواند به این معنی باشد که زودتر از حد انتظار عرضه می‌شود.

معرفی ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی با پلتفرم Tradecurve

Tradecurve که یک پلتفرم تجاری منحصر به فرد مبتنی بر اتریوم است، از فناوری هوش مصنوعی برای توسعه ربات‌های تجاری پیچیده‌ای که به طور خودکار معاملات را انجام می‌دهند، استقبال کرده است. این ربات‌ها از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای یادگیری داده‌های تاریخی استفاده می‌کنند، با شرایط بازار سازگار می‌شوند و این قابلیت را دارند که در لحظه تصمیمات معاملاتی بگیرند. اما تمام قابلیت‌های Tradecurve در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. تریدرها از امکانات دیگری همچون محافظت از تراز منفی، معاملات کپی و موارد دیگر را برخوردار هستند.

این پلتفرم معاملاتی ترکیبی، به تریدرها در سراسر جهان امکان دادوستد سهام، کالاها، رمزارزها و فارکس را در یک حساب واحد که نیازی به تأیید در مرحله احراز هویت KYC ندارد، به عنوان یک محیط معاملاتی کاملاً خصوصی فراهم می‌کند. علاوه بر این، Tradecurve یکی از معدود مواردی خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتالی به عنوان وثیقه استفاده کنند و پرداخت انجام دهند.

همچنین باید اشاره کنیم که دسترسی به ربات‌های تجارت خودکار و هوش مصنوعی تنها با عضویت در آنها امکان‌پذیر است. این ربات‌ها سابقه اثبات شده‌ای دارند و سودآوری را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. کسانی که مایل به دریافت تخفیف در هزینه‌های اشتراک و درآمد غیرفعال از طریق سهامداری و حق رای حاکمیتی هستند، می‌توانند با خرید توکن Tradecurve این کار را انجام دهند. این توکن اکنون در مرحله سوم پیش‌فروش است و ارزش آن فقط ۰/۰۱۵ دلار است.

با این حال، به دلیل ماهیت نوآورانه این پروژه و خدمات برتر از نظر فناوری، کارشناسان نسبت به آن خوش‌بین هستند. پیش‌بینی کارشناسان افزایش ۵۰ برابری ارزش TCRV با پیشرفت مرحله پیش‌فروش و افزایش ۱۰۰ برابری پس از راه‌اندازی در یونی سوآپ یا فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز (CEX) است.

در پایان، ذکر این نکته الزامی است که مزایای بالقوه هوش مصنوعی در تجارت بسیار زیاد است، و واضح است که Tradecurve متعهد به استفاده از هوش مصنوعی برای ماندن در خط مقدم صنعت ارزهای دیجیتالی است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا