اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلیخبر فوری

سولانا ۱۲٪ دیگر افزایش می یابد، اما آیا می تواند ارزش دوج کوین (DOGE) را در بازار تغییر دهد؟

آیا سولانا (SOL) می‌تواند این روند را حفظ کند و ارزش دوج کوین (DOGE) را در بازار تغییر دهد؟

سولانا در روز گذشته رشد سریعی از خود نشان داده است

پس از کاهش رشد این رمزارز در اوایل ماه، سولانا (SOL) در هفته گذشته رشد خود را افزایش داد و شتاب گرفت. امروز هم این رمزارز به عملکرد خوب خود ادامه داده است.

در زمان نگارش این خبر، سولانا (SOL) در حدود ۲۶/۳ دلار معامله می‌شود که ۱۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. نمودار زیر روند قیمت این ارز دیجیتال را در هفته گذشته نشان می‌دهد.

افزایش چشمگیر سولانا در ۷ روز گذشته
چارت افزایش چشمگیر سولانا در ۷ روز گذشته

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، سولانا (SOL) طی هفت روز گذشته افزایش چشمگیری داشته و تقریباً ۳۰ درصد سود کرده است. با این حال، از نظر بازده ماهانه، تنها ۳ درصد افزایش داشته چون در ماه گذشته تثبیت و کاهش قیمت را تجربه کرده بود.

با این وجود، روند این رمزارز در هفته گذشته همچنان نشانه خوبی برای سرمایه‌گذاران است و خبر از بازگشت سولانا (SOL) به همان روند ابتدای سال ۲۰۲۳ دارد.

سولانا (SOL) در تعقیب دوج کوین (DOGE) در لیست ارزش بازار 

عملکرد عالی سولانا (SOL) در هفته اخیر به این معنی است که جایگاه آن در بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود است و می‌تواند به لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار نزدیک شود.

با این حال، رمزارز بعدی که سولانا (SOL) باید آن را تغییر دهد، میم کوین محبوب دوج کوین (DOGE) است.

لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر
لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر

از زمانی که دوج کوین (DOGE) در جایگاه نهم این لیست قرار داشت زمان زیادی نمی‌گذرد. با این حال، قدرت بالای پالیگان (MATIC) نسبت به دوج کوین (DOGE) کمک کرد که با موفقیت از این میم کوین سبقت بگیرد.

در همین حال دوج کوین (DOGE) در هفته گذشته عملکرد بدی نداشته و موفق شده سود تقریباً ۱۰ درصدی را در این دوره مدیریت کند، هرچند درصد این سود به خوبی پالیگان یا سولانا نبوده است.

تنها در یک روز گذشته، سولانا (SOL) توانسته بخشی از شکاف بین خود و دوج کوین (DOGE) را از بین ببرد.

با این حال، اختلافی حدود ۱/۷ میلیارد دلار در ارزش بازار این دو ارز دیجیتال باقی مانده، به این معنی که سولانا (SOL) به راحتی نمی‌تواند دوج کوین (DOGE) را از جایگاه دهم کنار بزند و خودش جانشین آن شود.

یکی از مواردی که می تواند به نفع دوج کوین (DOGE) نیز باشد این است که نهنگ‌های زنجیره هوشمند Binance یا BSC، براساس داده‌های سرویس WhaleStatsBSC، تنها چند روز قبل در حال جمع‌آوری و ذخیره بودند.

با این وجود، اگر سولانا (SOL) بتواند شتاب اخیر خود را حفظ کند و دوج کوین (DOGE) روند صعودی ناگهانی نداشته باشد، سولانا (SOL) در نهایت موفق به شکست این میم کوین می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا