اخباراخبار بلاک‌چین

روش پرداخت کریپتو Fireblocks، راه‌حل جایگزین پرداخت برای دارندگان ارزهای دیجیتال

نام‌های بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال از پتانسیل روش پرداخت Fireblocks استقبال می‌کنند.

ران گلدی، معاون پروژه Fireblocks، معتقد است که مقرون به صرفه بودن و سرعت این پروژه باعث شده برندهای بزرگی که پرداخت‌های ارز دیجیتال را در طول دو سال گذشته اجرا کرده‌اند، حفظ شوند.

ران گلدی در گفت‌وگویی در این مورد، بحث خود را با تأثیر ورشکستگی بانک‌های دوستدار ارزهای دیجیتال در ایالات متحده آغاز کرد. گلدی معتقد است که مسائل فعلی بانک‌ها در ایالات متحده به پذیرش ارزهای دیجیتال کمک نمی‌کند، به خصوص در مورد موسسات. به گفته معاون پرداخت در Fireblocks، این مسائل اعتماد شرکت‌ها را در استفاده از فناوری بلاک چین مانند استیبل کوین‌ها برای انتقال پول در سطح جهان متزلزل می‌کند.

او گفت: «ما یک شرکت داشتیم که با بانک سیلورگیت کار می‌کرد و در ادامه این بانک تعطیل شد. کمی بعد از آن، به سراغ بانک SVB رفتیم که آن هم ورشکسته و تعطیل شد. پس از آن نیز به فاصله یک هفته همین اتفاق برای بانک سیگنچر افتاد.»

علی‌رغم مشکلات بخش بانکی و محیط نظارتی، گلدی خوش‌بین است که سال ۲۰۲۳ پذیرش بیشتری از ارزهای دیجیتال از طریق پرداخت به همراه خواهد داشت. معاون پرداخت در Fireblocks استدلال می‌کند که نام‌های بزرگ متعددی مانند PayPal، Checkout و Stripe در چند ماه گذشته وارد صنعت دارایی‌های دیجیتال شده‌اند و زمانی که متوجه شوند می‌توانند به کمک این روش پرداخت فعالیت‌های بیشتری را با هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاه‌تر انجام دهند، دیگر حاضر نیستند به سراغ روش‌های قدیمی بروند.

گلدی توضیح می‌دهد که چگونه پرداخت‌های بلاک چین امکان پرداخت‌های بین‌مرزی سریع‌تر را فراهم می‌کنند که تسویه حساب در آن به سه تا چهار روز نیاز ندارد. علاوه بر این، گلدی معتقد است که محبوب‌ترین شکل پذیرش پرداخت ارز دیجیتال در مرحله اولیه شامل موسسات می‌شود. او توضیح می‌دهد که معبرهای مالی بین مؤسسات در سراسر جهان تکامل می‌یابد و در نتیجه بلاک چین با امکان جابه‌جایی سریع‌تر پول به نفع بیشتر شرکت‌ها خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا