اخبار بلاک‌چین

در کمتر از ۳۰ ثانیه یک شیت کوین بسازید!

یک هنرمند دیجیتال در ۲۷ ثانیه یک شیت کوین جدید ایجاد کرد با نام EASY_MONEY

 

با توجه به اینکه میم کوین‌ها در هفته‌های اخیر توجه صنعت کریپتو را در مقیاس گسترده‌تر به خود جلب کرده‌اند، اخیراً یک ویدیو وایرال شده است که نشان می‌دهد پروسه ساخت یک ارز دیجیتال جدید برای هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد چقدر ساده است. 

ویدئویی در ۶ مه از هنرمند دیجیتال جانی شنکمن–که در توییتر او با حساب کاربری whitelights.eth منتشر شده است–او را در حال ایجاد یک توکن کاملاً جدید با نام EASY_MONEY نشان می‌دهد که تنها ۲۷ ثانیه طول می‌کشد. رکورد او تنها یک روز بعد شکسته شد و همین فرآیند در ۲۲/۴۵ ثانیه ثبت شد.

در این ویدئو که اکنون وایرال شده، شنکمن نشان می‌دهد که چگونه هر کاربر می‌تواند با استفاده از برنامه‌ای به نام Contracts Wizard که توسط شرکت امنیت سایبری رمزارز OpenZeppelin ایجاد شده است، به سرعت یک توکن جدید ایجاد کند. ابزار Contacts Wizard با چند کلیک سریع، کد یک توکن ERC-20 را ایجاد می‌کند. در این برنامه، کاربران می‌توانند ویژگی‌های بالقوه‌ای را برای توکن خود انتخاب کنند.

پس از ایجاد کد، شنکمن از برنامه‌ای به نام Remix استفاده می‌کند که قرارداد هوشمند توکن را جمع‌آوری می‌کند و آن را در یک شبکه بلاک چین معین مستقر می‌کند. در این ویدئو، شنکمن از شبکه آزمایشی اتریوم برای توکن EASY_MONEY خود با نماد اختصاری (EZ) استفاده می‌کند.

او در بخش نظرات اشاره می‌کند که این ویدیو «صرفاً برای اهداف آموزشی» گرفته شده است و تصریح می‌کند که استقرار EASY_MONEY در شبکه آزمایشی اتریوم، به این معنی نیست که این یک توکن واقعی است که بتوان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

لازم به ذکر است، ویدیوی شنکمن توسط تعدادی از حساب‌های کاربری مهم در فضای کریپتو در توییتر انتخاب شده است و توسط افرادی مانند Loopifyyy بازنشر شده است. در حال حاضر این ویدیو در تعدادی از حساب‌های کاربری بیش از ۳ میلیون بازدید داشته.

 ارسال شدن پست شنکمن زمانی اتفاق افتاده است که «شیت کوین‌ها» در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. رونق اخیر میم کوین‌ها تا حد زیادی بخاطر یک توکن کاملاً بی‌فایده با تم یک قورباغه به نام Pepe اتفاق افتاد که از زمان آغاز به کار خود در ۱۴ آوریل، ارزش آن بیش از ۵۰۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کمتر از ۲۴ ساعت بعد، ویدیوی جدیدی از یک حساب کاربری دیگر در توییتر منتشر شد که نشان می‌دهد همان فرآیند تنها در ۲۲/۴۵ ثانیه تکمیل شده و به این ترتیب یک رکورد غیررسمی جدید برای سرعت اجرای میم کوین ثبت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا