اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

اولنچ (AVAX) این بار افزایش قیمت را تجربه می‌کند

تحلیل تکنیکال و فاندمنتال اولنچ (AVAX) و بررسی رشد قیمت چشمگیر این رمزارز

 

توکن بومی شبکه محبوب اولنچ (AVAX) در حال حاضر با قیمت ۲۸/۴۴ دلار معامله می‌شود. اولنچ تنها آلتکوینی نیست که در ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشته است و بسیاری از پروژه‌هایی که در دسته ۲۰ پروژه برتر قرار می‌گیرند افزایش یافته‌اند. در این خبر با بررسی چارت قیمت اولنچ اخبار فاندمنتال این پروژه را نیز بررسی می‌کنیم.

برای اولنچ (AVAX) چه اتفاقی افتاده است؟

طبق داده‌های Santiment، شاخص حجم اجتماعی اولنچ از ۲۷ ژوئن به نقاط اوج جدیدی رسیده است. افزایش حجم اجتماعی نشان‌دهنده اعتماد بالای مردم است. در صورت ادامه روند صعودی، AVAX ممکن است از اصلاح اجتناب کند و در عوض، افزایش قیمت قابل توجهی را نسبت به ۶/۳۲% ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کند.

نمودار حجم اجتماعی اولنچ (AVAX)
نمودار حجم اجتماعی اولنچ (AVAX) – منبع: Santiment

شاخص ورودی/خروجی پول (IOMAP) نیز درکوتاه‌مدت نشان‌دهنده میزان زیادی AVAX است. IOMAP محدوده‌های قیمتی را که دارندگان، توکن‌های خود را در آن محدوده‌ها خریداری می‌کنند اندازه‌گیری می‌کند. IOMAP نشان می‌دهد که ۴۱۰۰ آدرس، ۲/۶۲ میلیون AVAX را با قیمت متوسط ​​۲۸/۵۴ دلار خریداری کردند و در طی این فرآیند، ۵۳۵۴۰ آدرس، ۱/۲۱ میلیون توکن را با قیمت سیار (weighted price) ۲۷/۲۹ دلار خریداری کردند.

نمودار IOMAP اولنچ (AVAX)
نمودار IOMAP اولنچ (AVAX) – منبع: IntoTheBlock

تحلیل نمودار اولنچ (AVAX)

شاخص فیبوناچی اصلاحی نیز از این موضوع پشتیبانی می‌کند. در زمان نگارش این خبر، AVAX به سطح مقاومت ۲۸/۵۴ دلار نزدیک می‌شود که در سطح ۰/۲۳۸ فیبوناچی است. علاوه بر این، جریان پول Chaikin (CMF) نیز از منطقه منفی خارج شده است.

نمودار قیمت اولنچ (AVAX)
نمودار قیمت اولنچ (AVAX) – منبع: TradingView

در طی این فرآیند، قیمت AVAX می‌تواند به هدف اولیه ۳۱/۳۹ دلار برسد و اگر گاوها بتوانند بر هر سطح مقاومت غلبه کنند، AVAX می‌تواند به قیمت ۳۶/۰۱ دلار نزدیک شود. با این حال، اگر تقاضا برای توکن کاهش یابد، این پیش‌بینی می‌تواند باطل شود. CMF عامل دیگری را برجسته می‌کند که می‌تواند بر AVAX تأثیر منفی بگذارد. اگر CMF به ۰/۲۰ برسد، ارز دیجیتال در معرض خرید بیش از حد خواهد بود. در چنین حالتی، قیمت AVAX می‌تواند به ۲۵/۵۹ دلار کاهش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا