اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

خالق کاردانو سکوت خود را درباره قیمت ADA شکست

خالق کاردانو، چارلز هاسکینسون، واکنش جدیدی نسبت به قیمت ADA نشان می‌دهد.

 

خالق کاردانو بالأخره نسبت به ADA واکنش نشان داد، از این جهت که ADA در حدود قیمت ۰/۴۵ دلار ثابت مانده است. چنین ثبات قیمتی موجی از میم‌ها و جوک‌های جدید به راه انداخت که علاقه‌مندان از این توکن به‌عنوان یک استیبل کوین یاد می‌کنند.

این موج طنز از چشم چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، دور نمانده است. هاسکینسون که به ندرت مستقیماً به قیمت ADA پرداخته است، این بار استثنا قائل شد. او یک میم پست کرد و مرگ ADA را در کمال ناباوری به تصویر کشید. واکنش هاسکینسون در حالی که طنزآمیز بود، ناامیدی پیرامون قیمت ADA را تأیید کرد.

چشم‌انداز قیمت کاردانو از لحاظ تاریخی نشان می‌دهد که ADA دوره‌های مشابهی از رکود قیمت را تجربه کرده است. نگاهی به نمودار ماهانه ADA الگویی از ثبات طولانی‌مدت در برخی نقاط قیمتی را نشان می‌دهد. پنج سال پیش، قیمت ADA حدود ۰/۰۴ دلار بود و در سال ۲۰۲۱، نزدیک به ۱ دلار برای هر توکن بود.

نمودار قیمت ADA
نمودار قیمت ADA – منبع: CoinMarketCap

سطح قیمت فعلی ۰.۴۵ دلار بی‌سابقه نیست. با این حال، برخلاف مسیر نزولی دو سال پیش، روند فعلی به نظر صعودی است.

سؤال مهمی که در ذهن علاقه‌مندان به کاردانو وجود دارد این است که آیا این ثبات نشان‌دهنده مرحله انباشت صعودی است یا خیر؟ اگر ADA واقعاً برای افزایش صعودی آماده باشد، دوره انتظار ممکن است قابل تحمل‌تر به نظر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا