اخبار آلت کوین ها

کاردانو (ADA) دچار افت قیمت شدیدی شد

سرمایه‌گذاران کاردانو با ضرر زیادی روبه‌رو شدند.

 

در ماه‌های اخیر، کاردانو (ADA) عملکردی نگران‌کننده از خود نشان داده است. با تسریع کاهش قیمت ADA، تعداد آدرس‌هایی که با ضرر مواجه شده‌اند به وضوح افزایش یافته است. این کاهش قیمت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که کاردانو (ADA) را با قیمت‌های بالا خریداری کرده‌اند، ممکن است با زیان‌های بیشتری مواجه شوند.

سرمایه‌گذاران در زیان

تحلیل IntoTheBlock، نشان‌دهنده شاخص جهانی ورودی/خروجی کاردانو، وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری‌ها را نشان می‌دهد که تا زمانی که داده‌ها به اشتراک گذاشته می‌شد، 3.31 میلیون آدرس از قیمت بازار خارج شدند (out of the money).

این نشان می‌دهد که قیمت کاردانو کمتر از هزینه متوسطی است که سرمایه‌گذاران در ابتدا آن را خریداری کردند.

شاخص In/Out کاردانو
شاخص In/Out کاردانو – منبع: CoinTurk

تحلیل دیگری از شرایط بازار کاردانو نشان می‌دهد که تقریباً 74 درصد از سرمایه‌گذاران ADA در حال حاضر خارج از قیمت بازار هستند.

بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که ADA را با حدود قیمت 0.39 دلار خریداری کرده‌اند، با وجود افت قیمت، به نقطه تعادل (breakeven point) نزدیک‌تر هستند. این گروه سرمایه‌گذار در حال حاضر 2.57 میلیارد توکن ADA در اختیار دارد.

وضعیت فعلی آدرس‌های کاردانو

کاهش قابل توجهی در آدرس‌های فعال روزانه کاردانو مشاهده می‌شود. بر اساس داده های ارائه شده توسط Santiment، تعداد آدرس‌های فعال تا 20 ژوئن به 29000 کاهش یافته است.

تعداد آدرس‌های فعال ADA
تعداد آدرس‌های فعال ADA – منبع: Santiment

تحلیل‌های کاردانو همچنین کاهش حجم معاملات را به دنبال احیای فعالیت‌ها نشان داد. بر اساس آخرین داده‌ها، حجم تراکنش‌های اصلی این آلتکوین حدود 280 میلیون دلار بوده است که از 202 میلیون دلار تراکنش در 23 ژوئن افزایش یافته است.

تا زمان نگارش این خبر، ADA پس از افت بیش از 2 درصد در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.3737 دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا