اخبار آلت کوین ها

چین لینک (LINK) روند قیمت صعودی دارد

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) روند حرکتی مثبتی از خود نشان می‌دهد.

 

چین لینک (LINK) یکی از آلتکوین‌های مهم بازار، حرکات قیمت صعودی دارد. با این حال، عدم انجام ترید به میزان کافی در چین لینک، باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران با احتیاط به این ارز دیجیتال نزدیک شوند.

وضعیت فعلی چین لینک (LINK)

امروز، قیمت چین لینک چشم‌انداز مثبتی را نشان می‌دهد و کندل سبز در نمودارها قابل توجه است. این وضعیت در شاخص میانگین سنی ارزهای دیجیتال نیز دیده می‌شود.

محاسبه میانگین سن یک ارز دیجیتال، با تعیین میانگین سنی همه ارزهای دیجیتال در گردش به دست می‌آید.

میانگین سن چین لینک (LINK)
میانگین سن چین لینک (LINK) – منبع: Santiment

اگرچه کاهش مشارکت شبکه به‌طور کلی یک شاخص نزولی در نظر گرفته می‌شود اما به نظر می‌رسد خوش‌بینی در مورد چین لینک همچنان (LINK) ادامه دارد.

اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، احساسات صعودی در این آلتکوین می‌تواند باعث حرکت مثبت قیمت و در نهایت موجب سود شود. شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM) داده‌های قابل توجهی را نشان داد. این موضوع نشان می‌دهد که ۱۸۲ میلیون LINK، به ارزش تقریبی ۲/۶ میلیارد دلار، نزدیک به سوددهی هستند.

شاخص ورودی/خروجی پول (GIOM) چین لینک
شاخص ورودی/خروجی پول (GIOM) چین لینک – منبع: IntoTheBlock

آینده چین لینک (LINK)

تا زمان نگارش این خبر، قیمت LINK پس از افزایش ۰.۳۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، همچنان در سطح ۱۴/۵۱ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند مقاومت ۱۴/۴۵ دلار را به سطح حمایت تبدیل کند. تأیید این عدد به‌عنوان سطح حمایت می‌تواند حرکت به سمت سطح مقاومت در ۱۵/۶۳ دلار را آغاز کند.

نمودار قیمت چین لینک (LINK)
نمودار قیمت چین لینک (LINK) – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا