اخبار آلت کوین ها

معرفی ۵ آلتکوین هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری

معرفی و بررسی ۵ آلتکوین هوش مصنوعی: CYBRO، اینجکتیو، NEAR، رندر، اینترنت کامپیوتر

 

بازار ارزهای دیجیتال به‌طور قابل توجهی آرام است و در انتظار بولران قرار دارد. به‌نظر می‌رسد فصل آلتکوین‌ها در آستانه آغاز شدن است، زیرا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال هنوز قیمت پایینی دارند و آماده رشد هستند. در این میان، آلتکوین های مبتنی بر هوش مصنوعی جلب توجه می‌کنند. این کوین‌ها که همزمان با پیشرفت هوش مصنوعی رشد می‌کنند، علاقه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود معطوف کرده‌اند. در این مقاله به معرفی و بررسی ۵ آلتکوین هوش مصنوعی می‌پردازیم.

پیش‌فروش CYBRO از ۱دمیلیون دلار گذشت

CYBRO توجه نهنگ‌های کریپتو را به خود جلب می‌کند زیرا پیش‌فروش توکن انحصاری آن به سرعت به بالای ۱ میلیون دلار رسید. کارشناسان نرخ بازگشت سرمایه (ROI) ۱۲۰۰ درصدی را برای این توکن پیش‌بینی می‌کنند. توکن‌های CYBRO تنها با قیمت ۰/۰۲۵ پیش‌فروش می‌شوند.

دارندگان توکن‌های CYBRO از پاداش‌های سودآور، ایردراپ‌های انحصاری، بازگشت نقدی در خرید، کاهش هزینه‌های معاملاتی و وام‌دهی و یک برنامه بیمه قوی در پلتفرم برخوردار خواهند شد.

اینجکتیو (INJ) که در میان افزایش قیمت‌ها خودی نشان می‌دهد!

اینجکتیو (INJ) در حال حاضر یک روند صعودی قوی را تجربه می‌کند و قیمت آن بین ۱۷/۳۸ تا ۲۴/۴۱ دلار است. علیرغم افت ۳۳/۶۲ درصدی طی شش ماه گذشته، افزایش قابل توجه ۱۲/۲۳ درصدی در هفته گذشته رخ داده است که نشان‌دهنده پتانسیل صعود آن است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در سطح ۲۵/۶۵ حاکی از حرکت صعودی بازار است. نزدیکترین سطح مقاومت ۲۸/۵۷ دلار است و اگر گاوها همین روند را ادامه دهند، اینجکتیو می‌تواند این مانع را بشکند و تا ۳۵/۶۰ دلار افزایش یابد که نشان‌دهنده رشد قابل توجه این آلتکوین است.

نیر (NEAR) با وجود عقب‌نشینی کوتاه‌مدت حرکت صعودی دارد

پروتکل نیر (NEAR) در حال حاضر بین ۴/۵۲ تا ۵/۷۹ دلار معامله می‌شود. بنظر می‌رسد که گاوها در حال پس گرفتن موضع قدرت خود هستند زیرا بالاتر از نزدیکترین سطح حمایتی ۳/۸۵ دلار قرار دارند. اگر حرکت فعلی ادامه یابد، نیر (NEAR) می‌تواند سطح مقاومت ۶/۳۹ دلار را آزمایش کند که یک سود قابل قبول خواهد بود. شکست بالاتر از این سطح می‌تواند نشان دهد که مقاومت بعدی در سطح ۷/۶۶ دلار است. این افزایش قیمت احتمالی نشان‌دهنده درصد سود قابل توجهی از سطوح فعلی است. علیرغم افت ۳۴/۳۴ درصدی در ماه گذشته، این کوین در شش ماه گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده پتانسیل رشد آن است.

رندر (RNDR) آماده شکست سطح مقاومت است

قیمت رندر در حال حاضر بین ۶/۲۸ تا ۸/۱۲ددلار است که سیگنال‌های متفاوتی را نشان می‌دهد. گاوها ممکن است با افزایش قیمت تا سطح مقاومت ۹/۲۲ دلار قدرت بیشتری کسب کنند که نشان‌دهنده افزایش قیمت احتمالی بیش از بیست درصد است. علیرغم کاهش بیست و هفت درصدی در یک ماهه اخیر، افزایش ۶۰ درصدی شش‌ماهه نشان‌دهنده پتانسیل رشد قوی است. RSI نزدیک به یک موقعیت متعادل در سطح ۴۷/۴۴ است، در حالی که شاخص استوکاستیک در سطح ۳۲/۶۰ قرار دارد که یعنی این کوین به خرید بیش از اندازه نرسیده یا به اصطلاح overbought نشده است.

اینترنت کامپیوتر (ICP) برای شکست سطح مقاومت آماده می‌شود

اینترنت کامپیوتر (ICP) در بازه ۷.۱۱ تا ۹/۱۷ دلار معامله می‌شود و اخیراً با فشار روبه‌رو شده است. خرس‌ها با افت ۳۴/۹۵ درصدی در ماه گذشته موقعیت بهتری دارند. نزدیکترین سطح مقاومت در ۱۰/۴۵ دلار است و اگر ICP از این مقدار عبور کند، می‌تواند تا ۱۲/۵۱ذدلار افزایش یابد که بیش از ۷۰ درصد افزایش می‌یابد. شاخص قدرت نسبی (RSI) ۴۳/۹۴ است که نشان می‌دهد ICP نه بیش از حد خریداری شده و نه بیش از حد فروخته شده است. میانگین‌های متحرک تقریباً در یک راستا قرار دارند که نشان‌دهنده یک روند پایدار و در عین حال آماده انفجار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا