اخبار آلت کوین ها

ارزش شیبا اینو (SHIB) از سال ۲۰۲۰ چه تغییراتی کرده است؟

اگر شیبا اینو را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرده باشید، اکنون چه مقدار سود کرده‌اید؟

 

ارزش شیبا اینو (SHIB) از سال ۲۰۲۰ چه تغییراتی کرده است؟ حدود چهار سال پیش، دولت آمریکا شروع به صدور چک‌های محرک برای کمک به شهروندان خود کرد تا از پیامدهای اقتصادی ناشی از همه‌گیری کووید و محدودیت‌های مربوط به آن نجات پیدا کنند و سرمایه‌گذاری این پول در دارایی‌های مختلف، از جمله ارزهای دیجیتال، یکی از گزینه‌های محبوب بود.

محرک سرمایه‌گذاری در شیبا اینو

کسانی که تصمیم گرفتند در سال ۲۰۲۰ چک محرک ۱۲۰۰ دلاری خود را در ارزهای دیجیتالی مانند شیبا اینو (SHIB) سرمایه‌گذاری کنند، با در نظر گرفتن این که دوج کوین در آگوست ۲۰۲۰ منتشر شد و قیمت آن ۲/۵۲ میلیون درصد افزایش یافته است، توانستند سود خوبی کسب کنند.

نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB)
نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB) – منبع: Finbold

سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ دلاری در شیبا اینو در زمان راه‌اندازی که قیمت آن تقریباً هیچ بود (حدود ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۷ دلار)، اکنون به قیمت حدودی ۳۰/۲۴ میلیون دلار رسیده و سود کلانی ایجاد کرده است.

تحلیل قیمت شیبا اینو (SHIB)

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو کاهش ۵/۳۰ درصدی داشته است. این در حالی است که طی هفت روز گذشته، ۳/۶۷ درصد از دست داده است و به افت ۳/۴۴ درصدی نمودار ماهانه خود نزدیک می‌شود.

در همین حال، بر اساس گزارش Shibburn، میزان توکن‌سوزی شیبا اینو با سوزاندن بیش از ۲۱ میلیون توکن در یک تراکنش، به میزان ۱۰۹۹۰ درصد افزایش یافته است که احتمالاً نتیجه افزایش فعالیت در اکوسیستم است.

نمودار 24 ساعته نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB)
نمودار 24 ساعته نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو (SHIB) – منبع: Shibburn

در پایان، سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال زمانی که دولت ایالات متحده شروع به صدور چک‌های محرک ۱۲۰۰ دلاری در سال ۲۰۲۰ کرد، بسیار سودآور بود زیرا از آن زمان تاکنون به یازدهمین دارایی بزرگ در بخش کریپتو از نظر مارکت کپ تبدیل شده است و برخی شاخص‌ها نشان می‌دهند که می‌تواند به رشد خود ادامه دهد.

نکته مهم: اطلاعات داده‌شده در این تحلیل صرفا جنبه آموزشی و اطلاع‌رسانی دارند و سیگنال خرید و فروش و سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند. سایت رمزآگاه بر اساس این تحلیل‌ها در قبال سرمایه‌گذاری و هرگونه ضرر و زیان در نتیجه استفاده از محتوای منتشرشده و اخبار و تحلیل‌ها مسئول نمی‌باشد. توصیه می‌شود پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در رمزارزهای معرفی‌شده تحلیل و تحقیق لازم را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا