اخبار آلت کوین ها

شرط‌‌بندی ۱۰۰ میلیون دلاری وارن بافت روی سهام OYX

وارن بافت با سرمایه‌گذاری روی سهام OYX جمعا ۲۵۰ میلیون دلار سهام دارد.

 

از آنجایی که معاملات سهام وارن بافت بسیار معروف شده است، وارن بافت از معاملات خودی ابایی ندارد و سهام زیادی را در شرکت‌های مختلف خریداری می‌کند، از جمله شرکت Occidental Petroleum (NYSE: OXY).

طبق داده‌ها و گزارش‌ها، وارن بافت اخیراً دسته دیگری از سهام OXY را به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است که جمعاً با سهام قبلی خود، بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارزش دارد.

در واقع، خرید در سه سری در ۱۰ ژوئن، ۱۱ ژوئن و ۱۲ ژوئن انجام شد که اولین مورد شامل ۵۸۴,۵۵۰، دومی ۳۹۹,۸۵۹ و سومی ۷۶۵,۸۹۹ میزان سهم بود و همه با میانگین قیمت حدود ۶۰ دلار (یا ۶۰/۲۶ دلار) انجام شدند.

تحلیل قیمت سهام OXY

در همین حال، سهام Occidental Petroleum با قیمت ۶۰/۲۸ دلار در حال تغییر بود که حاکی از افت ۰/۵۱ درصدی در روز، پیشرفت ۱/۱۱ درصدی در هفته گذشته است، در حالی که بر اساس آخرین اطلاعات، ۴/۴۱ درصد در نمودار ماهانه خود از دست داده است.

نمودار 30 روزه ارزش سهام OXY
نمودار 30 روزه ارزش سهام OXY – منبع: Finbold

با در نظر گرفتن چنین عملکردی، به نظر می‌رسد وارن بافت از فرصتی برای خرید افت سهام OXY استفاده می‌کند اما همچنین در حال نشان دادن اعتماد قوی به عملکرد آتی آن‌ها است که توسط تحلیلگران وال استریت به اشتراک گذاشته شده است.

اهداف 12 ماهه ارزش سهام OXY
اهداف 12 ماهه ارزش سهام OXY – منبع: TipRanks

با این اوصاف، بازار سهام گاهی اوقات می‌تواند بی‌ثبات باشد، بنابراین انجام بررسی‌های لازم، از جمله تحلیل دقیق، سنجیدن دقیق تمام ریسک‌های احتمالی و پیگیری اخبار و تحولات مرتبط هنگام سرمایه‌گذاری بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا