اخبار آلت کوین ها

افزایش تراکنش‌های شیبا اینو، دومین میم‌کوین محبوب دنیای کریپتو!

تراکنش‌های گسترده شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته

 

دومین میم کوین محبوب جهان ارزهای دیجیتال، شیبا اینو، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد تراکنش‌های عظیمی بود. بر این اساس، ۱/۵ تریلیون توکن SHIB در این مدت دست به دست شد. این معاملات بزرگ نهنگ در هیاهو افزایش قابل توجه حجم بازار طی ۴۸ ساعت گذشته رخ داد.

صرافی‌های پیشرو مانند Binance، Coinbase، Kraken، Gate.io و Robinhood از جمله فعالانی بودند که در این تراکنش‌ها شرکت داشتند. حجم معاملات SHIB از ۴۲/۶ میلیارد تا ۳۹۷ میلیارد متغیر بود.

آدرس‌های والت در صرافی بایننس ۳۵۷/۴۷۹۸میلیارد SHIB به ارزش ۷/۸۲ میلیون دلار انتقال داد. این موضوع، احتمالاً نشان‌دهنده معاملات قابل توجه در مقیاس بزرگ است. ۸۰۸ میلیارد SHIB در آدرس‌های صرافی کوین بیس به ارزش ۱/۸۸ میلیون دلار را با مشارکت در معاملات مختلف خریداری کرد که احتمالاً انباشت قابل توجه سرمایه، توسط سرمایه‌گذاران فردی یا بازیگران نهادی است.

۱۱۲ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۲/۶۷ میلیون دلار ارسال کرد و ۱۰۵ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۲/۴۹ میلیون دلار دریافت کرد. در صرافی رابین هود نیز ۲۰۸ میلیارد توکن SHIB به ارزش ۵/۰۹ میلیون دلار منتقل شد.

حرکت‌های بزرگ شیبا اینو جهت قیمت را پیش‌بینی نمی‌کنند

این حرکات و انتقالات بزرگ، در عین حال که چشمگیر هستند، افزایش یا کاهش ناگهانی قیمت را تضمین نمی‌کنند. قیمت ارز شیبا اینو در حال حاضر تقریباً ۰/۰۰۰۰۲۳۶۴ دلار در چارت روزانه جفت ارز SHIB/USDT معامله می‌شود. قیمت به طور کلی، تمایل به پایداری در ساختار مثلث نزولی دارد اما اخیراً در سطوح بالای ساختار بوده است.

چارت قیمت SHIB/USDT
چارت قیمت SHIB/USDT – منبع: TradingView

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو بر اساس میانگین متحرک‌نمایی بین ۵۰ تا ۱۰۰ EMA است که نشان‌دهنده افزایش احتمالی نوسانات آینده است. شکستن EMA پنجاه روزه در سطح ۰/۰۰۰۰۲۴ دلار، یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود، در حالی که شکستن این سطح ممکن است منجر به تثبیت بیشتر یا حرکات نزولی شود.

لازم به ذکر است که قیمت شیبا اینو تا رسیدن به قله ۰/۰۰۰۰۸ دلار راه درازی در پیش دارد. در صورت افزایش قیمت، انتظار می‌رود قیمت توکن SHIB از این سطوح فراتر رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا