اخبار آلت کوین ها

رشد 10 درصدی سولانا و بهبود قیمت آن

سولانا با افزایش قیمت 10 درصدی، علائم بهبود از خود نشان می‌دهد.

 

پس از یک دوره کوتاه نزولی، آلتکوین سولانا (SOL) بهبود قیمت قابل توجهی را تجربه کرد و در چند ساعت گذشته تقریباً 10 درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت، باعث خوش‌بینی سرمایه‌گذاران و منجر به افزایش روند صعودی سولانا در بازار ارزهای دیجیتال شد.

رفتار آلتکوین‌ها را به سختی می‌توان پیش‌بینی کرد!

علیرغم دستاوردهای اخیر، قیمت سولانا غیرقابل پیش‌بینی است زیرا نزدیک به سطح حمایت است. در چند هفته گذشته، ارزش بازار سولانا بیش از 22 میلیارد دلار از دست داده است که نشان‌دهنده نوسانات بالا در قیمت آن است. با این حال، افزایش قیمت 9.39 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش 122.26 درصدی در حجم معاملات، نشان‌دهنده تغییر احتمالی در جو بازار است. طبق داده‌های CoinMarketCap، سولانا در 30 روز گذشته 19.76 درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت سولانا (SOL)
نمودار قیمت سولانا (SOL) – منبع: TradingView

شاخص‌های فنی برای سولانا

هنگام بررسی شاخص‌های فنی، میانگین متحرک ساده (SMA) در نمودار روزانه می‌تواند نشان‌دهنده افزایش قیمت برای سولانا باشد. در همین حال، شاخص MACD نشان‌دهنده فشار خرید قوی‌تر در مقایسه با فشار فروش است. طبق نمودار، قیمت آلتکوین ممکن است در آینده به افزایش قیمت خود ادامه دهد.

اگر روند صعودی کلی در بازار ارزهای دیجیتال ادامه یابد، انتظار می‌رود سولانا شتاب بیشتری پیدا کند و سطح مقاومت را در حدود 155 دلار آزمایش کند. شکست بالاتر از این سطح می‌تواند قیمت را به مقاومت بالایی در سطح 181.50 دلار برساند.

در یک سناریوی معکوس، اگر روند نزولی ادامه یابد، سولانا ممکن است سطح حمایت قابل توجه 127 دلار را دوباره آزمایش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا