اخبار آلت کوین ها

معرفی پنج آلتکوین برتر که در سال ۲۰۲۴ پتانسیل رشد دارند

در لیست زیر به معرفی پنج آلتکوین برتر یعنی سولانا، چین لینک، دوج کوین، یونی سوآپ و اتریوم می‌پردازیم.

 

معرفی پنج آلتکوین برتر که در سال ۲۰۲۴ پتانسیل رشد دارند. این تحلیل با توجه به طولانی شدن روند نزولی بازار کریپتو انجام شده و چندین ارز دیجیتال در این تحلیل معرفی شده‌اند که توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود رشد زیادی داشته باشند.

Altcoin Daily، تحلیلگر یوتیوب، اخیراً پنج آلتکوین را شناسایی کرده است که پتانسیل رشد دارند: سولانا (SOL)، چین لینک  (LINK)، دوج کوین  (DOGE)، یونی سوآپ (UNI) و اتریوم (ETH).

پنج آلتکوین برتر: سولانا (SOL)

علیرغم افت اخیر بازار، سولانا (SOL) در فهرست پنج آلتکوین برجسته با پتانسیل رشد فراوان قرار می‌گیرد. تا زمان نوشتن این خبر، سولانا ۱۴۱/۷۶ دلار قیمت داشت که در ۲۴ ساعت گذشته افت ۲/۳۲ درصدی را تجربه کرد. لازم به ذکر است که این قیمت نسبت به بالاترین رکورد تاریخی سولانا یعنی ۲۶۰/۰۶ دلار که در هفتم نوامبر ثبت شده بود، ۴۵/۴۷ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت سولانا (SOL)
نمودار قیمت سولانا (SOL) – منبع: CoinMarketCap

جالب توجه است که ارزش بازار سولانا ۲/۳۱٪ کاهش یافته و اکنون به قیمت ۶۵,۵۴۴,۷۸۷,۹۵۵ دلار رسیده است که آن را در رتبه پنجم بازار قرار می‌دهد. همچنین حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افت شدید ۳۲/۶۴ درصدی به مبلغ ۲,۱۳۲,۰۸۱,۸۰۹ دلار بود. در روز گذشته، قیمت سولانا از حدأقل ۱۲۹/۳۱ دلار تا حدأکثر ۱۴۶/۲۰ دلار متغیر بود.

پنج آلتکوین برتر: چین لینک (LINK)

چین لینک (LINK) آلتکوین دیگری است که طبق اطلاعات Coinmarketcap، در حال حاضر ۱۳/۸۷ دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۱۰ درصد کاهش یافته است.

نمودار چین لینک (LINK)
نمودار چین لینک (LINK) – منبع: CoinMarketCap

ارزش بازار آن به ۸,۴۳۱,۶۰۴,۴۱۵ دلار کاهش یافته است که آن را در رتبه پانزدهم در بین ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. در همین مدت، حجم معاملات نیز کاهش یافت و به ۲۷۲,۶۰۶,۱۵۸ دلار رسید که ۵/۸۸ درصد کاهش محسوب می‌شود. با این حال علی‌رغم این کاهش، LINK در طول روز گذشته محدوده معاملاتی را بین ۱۳/۷۵ تا ۱۴/۵۶ دلار حفظ کرده است.

پنج آلتکوین برتر: دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE) که به خاطر جامعه قوی و الهام گرفتن از میم‌ها شناخته شده است، ۰/۱۲۳۶ دلار قیمت دارد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۷۱٪ کاهش داشته است. علاوه بر این، ارزش بازار آن ۱۷,۹۱۶,۱۰۳,۶۰۵ دلار است که ۱/۶۰ درصد کاهش محسوب می‌شود و آن را در رتبه نهم بازار قرار می‌دهد.

نمودار دوج کوین (DOGE)
نمودار دوج کوین (DOGE) – منبع: CoinMarketCap

در روز گذشته، دوج کوین بین ۰/۱۲۲۴ تا ۰/۱۲۷۷ دلار معامله شد. با وجود نوسانات قیمت، حجم معاملات DOGE در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۵۳,۱۸۳,۱۶۵ دلار رسید که کاهش قابل توجه ۱۵/۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

پنج آلتکوین برتر: یونی سوآپ (UNI)

یونی سوآپ (UNI) به‌عنوان یکی دیگر از پنج آلتکوین برتر در سال ۲۰۲۴ شناخته شده است. علیرغم شکست اخیر، با کاهش قیمت آن به ۸/۹۶ دلار و کاهش قابل توجه ۴/۶۸٪ در روز گذشته، یونی سوآپ همچنان یک مورد مناسب برای سرمایه‌گذاران است. ارزش بازار آن اکنون به ۵,۳۷۳,۱۶۶,۸۵۶ دلار رسیده است و آن را در رتبه ۲۱ در رتبه‌بندی بازار قرار می‌دهد.

نمودار دوج کوین (DOGE)
نمودار دوج کوین (DOGE) – منبع: CoinMarketCap

با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، فعالیت معاملاتی با رشد چشمگیر ۲۷/۲۲٪ به قیمت ۱۶۱,۸۸۵,۷۷۶ دلار رسید. این موضوع حاکی از افزایش علاقه و فعالیت در اطراف یونی سوآپ با وجود نوسانات قیمت آن است. در روز گذشته، قیمت یونی سوآپ بین ۸/۹۳ تا ۹/۴۹ دلار در نوسان بود.

پنج آلتکوین برتر: اتریوم (ETH)

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، لیست آلتکوین‌های برتر را کامل می‌کند. در زمان انتشار، اتریوم ۳۳۸۴/۵۵ دلار ارزش‌گذاری شد که نشان‌دهنده کاهش جزئی ۱/۳۷ درصدی در روز گذشته است.

نمودار اتریوم (ETH)
نمودار اتریوم (ETH) – منبع: CoinMarketCap

با ارزش بازار فعلی ۴۰۶/۷ میلیارد دلار، اتریوم افت ۱/۳۸ درصدی را تجربه کرده است. حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ۱۱/۴۷ میلیارد دلار رسید که ۷/۴۸ درصد کاهش داشت. عرضه در گردش اتریوم در حال حاضر ۱۲۰,۱۸۴,۷۱۹ است و قیمت اخیر آن بین ۳۳۶۳/۴۴ تا ۳۴۶۷/۸۳ دلار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا