اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

نظر اندرو کانگ درباره حرکت نزولی بیتکوین

نگاهی بر تحلیل اندرو کانگ درباره روند نزولی بیتکوین و بازار گاوی

 

اندرو کانگ (Andrew Kang) پس از کاهش قیمت بیتکوین به زیر ۶۳ هزار دلار، نظرات خود را به اشتراک گذاشت. او در یک پست X وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را ارزیابی می‌کند.

هشدار اندرو کانگ درباره روند نزولی بیتکوین

کانگ در یک پست X خاطرنشان می‌کند که برای بسیاری از سرمایه‌گذاران، این اولین تجربه حضور در بازار گاوی است. این وضعیت پیامدهای مهمی دارد، زیرا این افراد فاقد تجربه مدیریت پیچیدگی‌ها و ریسک‌های بازار هستند.

مهم‌ترین تأثیر این بی‌تجربگی را می‌توان در میزان فروش مشاهده کرد. سرمایه‌گذاران وحشت کرده و ناگزیر از بازار دلسرد می‌شوند. کانگ اشاره کرد که در طول دوره بازار گاوی، بیتکوین معمولاً افت بسیار محدودی را در حدود ۲۰% تجربه می‌کند. به گفته کانگ، این ثبات نسبی ممکن است به بسیاری از سرمایه‌گذاران جدید احساس امنیت کاذب داده باشد.

تأکید بر ریسک مالی

کانگ همچنین چرخه بازار قبلی را برجسته می‌کند که لیکویید شدن پوزیشن‌‌های لوریج (leverage) را تجربه کرد. او به سرمایه‌گذاران یادآوری می‌کند که این رویدادها اغلب منجر به افت ۳۰ تا ۶۰ درصدی شده و صدها میلیارد دلار را از بازار حذف می‌کند.

اظهارات کانگ مبنی بر اینکه چرخه‌های مختلف بازار پارادایم‌های متفاوتی را به ارمغان می‌آورد، قابل توجه است. به گفته کانگ، لحظه‌ای که سرمایه‌گذاران به این باور می‌رسند که اصلاحات عمده غیرممکن است، معمولاً زمانی است که فاجعه رخ می‌دهد.

کانگ علیرغم چشم‌انداز نزولی خود، تصریح کرد که پیام او دستوری برای فروش یا نقد کردن همه دارایی‌ها نیست. در عوض، او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که در مورد خطراتی که در معرض آن هستند محتاط باشند. او تأکید می‌کند که همه چیز در یک معامله قرار نگیرد، زیرا یک حرکت غیرمنتظره بازار می‌تواند منجر به زیان‌های قابل توجهی شود. در نهایت، ادعای کانگ مبنی بر اینکه داشتن سرمایه یا پول نقد، قبل از بازگشت بسیار ارزشمند است.

نکته مهم: اطلاعات داده‌شده در این تحلیل صرفا جنبه آموزشی و اطلاع‌رسانی دارند و سیگنال خرید و فروش و سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شوند. سایت رمزآگاه بر اساس این تحلیل‌ها در قبال سرمایه‌گذاری و هرگونه ضرر و زیان در نتیجه استفاده از محتوای منتشرشده و اخبار و تحلیل‌ها مسئول نمی‌باشد. توصیه می‌شود پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری در رمزارزهای معرفی‌شده تحلیل و تحقیق لازم را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا