اخبار بیت کویناخبار بین الملل

تأثیر انتخابات آمریکا بر قیمت بیتکوین

در صورت برنده شدن بایدن یا ترامپ در انتخابات، چه اتفاقی برای بیتکوین می‌افتد؟

 

از آنجایی که روند هاوینگ بیتکوین در حال تکرار شدن است، کل جهان منتظر رسیدن سال 2025 هستند، اگرچه هیچ تضمینی برای افزایش قیمت وجود ندارد. قیمت بیتکوین تا زمان نگارش این خبر، پس از افت 1.27 درصدی دوباره به زیر 62000 دلار سقوط کرد و با قیمت 61950 دلار معامله شد.

پیش‌بینی قیمت بیتکوین

طبق بیانیه بانک استاندارد چارترد (Chartered)، قیمت بیتکوین می‌تواند تقریباً 30 روز بعد، یعنی با شروع ماه اوت، به سمت بالاترین حد خود حرکت کند و تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر به 100000 دلار برسد.

پیش‌بینی جفری کندریک، رئیس تحقیقات فارکس، بر این واقعیت استوار است که جو بایدن که در اولین مناظره ریاست‌جمهوری با چالش‌های مهمی مواجه بود، از رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا کناره‌گیری نمی‌کند. از طرفی، طبق نظر چارترد، انتخاب دونالد ترامپ تأثیر مثبتی بر بیتکوین خواهد گذاشت.

بایدن و تأثیر بر بیتکوین

یکی از مقامات چارترد احتمال خروج جو بایدن از انتخابات را بررسی کرد و اظهار داشت که اگر این اتفاق بیفتد، قیمت بیتکوین ممکن است به 50000 تا 55000 دلار کاهش یابد.

در ادامه ذکر کرد که اگر نامزد دموکراتی مانند میشل اوباما وارد رقابت شود، قیمت بیتکوین آسیب قابل توجهی نخواهد داشت. او همچنین اشاره کرد که اگر بایدن عقب‌نشینی نکند، می‌تواند فرصتی برای خرید بیتکوین ایجاد کند.

در ابتدای ماه ژوئن، کندریک پیش‌بینی خود را درباره قیمت بیتکوین تکرار کرد:

«قیمت 150000 دلار بیتکوین تا پایان سال 2024 باعث می‌شود که پس از انویدیا، بیتکوین نیز به جمع سرمایه‌های 3 تریلیون دلاری بپیوندد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا