اخبار بیت کوین

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری دیوید پورتنوی روی بیتکوین

دیوید پورتنوی: اگر بیت کوین به ۵۰ هزار دلار برسد، ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کنم.

 

دیوید پورتنوی (David Portnoy) که طرفداران زیادی در پلتفرم X دارد، علاقه بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در بیتکوین پیدا کرده است. پورتنوی که به‌عنوان یک متخصص در کارآفرینی و سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود، در جدیدترین ویدئوی خود اعلام کرد که قصد دارد در صورت کاهش قیمت بیتکوین به زیر ۵۰ هزار دلار، تا ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

پورتنوی همچنین مالک وبلاگ و شرکت آمریکایی Barstool Sports است. پورتنوی محدوده قیمت فعلی ۶۰ تا ۶۱ هزار دلار را قیمت ایده‌آلی برای خرید نمی‌داند. به گفته وی، کاهش قیمت بیتکوین به زیر ۵۰ هزار دلار فرصت سرمایه‌گذاری بیشتری را به همراه خواهد داشت. این استراتژی او شامل استفاده از سرمایه Barstool Sports برای خرید میزان قابل توجهی ارز دیجیتال در بازار است.

روند اخیر بازار ارزهای دیجیتال

داده‌های اخیر دیدگاه زیادی را درباره بازار بیتکوین و رفتارهای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. دارندگان بلندمدت بیتکوین به فروش دارایی‌های خود قبل از کاهش قیمت ادامه می‌دهند و پیش‌بینی یک بازار صعودی قوی را در آینده دارند.

در می ۲۰۲۴، این سرمایه‌گذاران بلندمدت تقریباً ۱۰ میلیارد دلار بیتکوین فروختند. اگرچه سرعت فروش در ماه ژوئن با فروش بیش از ۴۰ هزار بیتکوین کاهش یافت اما این فعالیت به نوسانات اخیر بازار و کاهش قیمت کمک کرد.

نوسانات قیمت بیتکوین

حرکت قیمت بیتکوین اخیراً کاملاً بی‌ثبات بوده است. علیرغم بهبودهایی که هرازگاه رخ می‌دهند، قیمت برای حفظ سطوح بالای ۷۰ هزار دلار تلاش کرد که برای مدت کوتاهی در ماه مارس از آن فراتر رفت.

ماه گذشته بیتکوین ۱۴ درصد کاهش یافت و از ۷۱ هزار دلار به حدود ۶۰ هزار دلار سقوط کرد. بیانیه دیوید پورتنوی بعد جدیدی به بحث‌های جاری در مورد پویایی بازار بیتکوین اضافه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا