اخبار بیت کویناخبار بین الملل

پرداخت مالیات با بیتکوین

مت گیتس، نماینده کنگره ایالات متحده، پیشنهاد پرداخت مالیات با بیتکوین را مطرح کرده است.

 

مت گیتس، نماینده کنگره ایالات متحده، پیشنهاد پرداخت مالیات با بیتکوین را مطرح کرده است. این درحالیست که بیتکوین دیروز روندی نزولی داشت اما اکنون دوباره بالای قیمت ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود. نظارت جهانی در مورد کریپتو در دستور کار دولت‌ها قرار دارد.

پرداخت مالیات با بیتکوین

مت گیتس، نماینده کنگره ایالات متحده، پیشنهاد پرداخت مالیات با بیتکوین را مطرح کرده است. PAC از ۱ میلیون نفر امضا جمع‌آوری کرد. با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، هیچکس نمی‌خواهد تمایل ۱ میلیون رأی‌دهنده را نادیده بگیرد.

مت گیتس، نماینده فلوریدا، می‌خواهد قانون درآمد داخلی سال ۱۹۸۶ را اصلاح کند تا مالیات بر درآمد فدرال با بیتکوین پرداخت شود. هدف این لایحه ترویج نوآوری و ایجاد انعطاف بیشتر برای شهروندان ایالات متحده و افزایش کارایی است. در جزئیات لایحه آمده است:

وزارت خزانه‌داری باید روشی را ایجاد و اجرا کند که اجازه می‌دهد هر گونه مالیاتی که بر یک فرد تحمیل می‌شود با بیتکوین پرداخت شود.

نانسی میس، نماینده کارولینای جنوبی نیز از این لایحه حمایت می‌کند و در کنار گیتس می‌ایستد. در سال ۲۰۲۳، مالیات‌دهندگان آمریکایی ۱/۷ تریلیون دلار مالیات پرداخت کردند. اگر این صورت‌حساب پذیرفته شود و مالیات‌دهندگان فقط ۱ درصد مالیات خود را با بیتکوین بپردازند، به معنای ورود ۱۸ میلیارد دلار بیتکوین به خزانه‌داری آمریکا خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا