اخبار بیت کوین

تام لی نوسانات قیمت بیتکوین را پیش‌بینی می‌کند

تام لی عنوان کرد که بیتکوین می‌تواند در سال 2024 عملکردی قوی از خود نشان دهد.

 

در دو هفته گذشته، قیمت بیتکوین از 70000 دلار به 58500 دلار کاهش پیدا کرد اما سپس کمی بهبود یافت. تام لی (Tom Lee)، یک چهره برجسته در بازار، در یک برنامه تلویزیونی انتظارات خود را از قیمت بیتکوین تکرار کرد.

اظهار نظر تام لی درباره بیتکوین

تام لی بیان کرد که بیتکوین می‌تواند سال 2024 را با عملکرد قوی به پایان برساند. او بار دیگر اظهار داشت که انتظار دارد قیمت بیتکوین در سال 2024 به 150000 دلار برسد. در صورت رسیدن به این مقدار، پیش‌بینی می‌شود که بیش از 137 درصد افزایش یابد.

تام لی توضیح داد که چرا به بیتکوین خوشبین است و اشاره کرد که صرافی مت گوکس اخیراً تأثیر قابل توجهی داشته است.

مشخص است که مت گوکس از جولای تا اکتبر، 142000 بیتکوین به ارزش 9 میلیارد دلار به طلبکاران خود پرداخت خواهد کرد که به انتظارات نزولی موجود در بازار دامن می‌زند.

نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که بیتکوین بیشتر سود سالانه خود را در ده روز به دست می آورد. اگر بهترین ده روز را در یک سال حذف کنید، بیتکوین در واقع بازدهی منفی دارد.

تام لی همچنین پیش‌بینی می‌کند که سهام سال را در سطحی بالاتر از آنچه که در حال حاضر هستند به پایان خواهند رساند.

او می‌گوید: «اکنون در اواسط سال هستیم و درآمد S&P 500 سال 2024 بسیار قوی‌تر از آن چیزی است که در ابتدای سال تصور می‌کردیم. ما فکر می‌کردیم که درآمدها حدود 260 دلار باشد اما احتمالاً نزدیک‌تر به 275 دلار، شاید 280 دلار یا حتی 285 دلار باشد و من فکر می‌کنم ضریب چندگانه‌ای که در ابتدا برای سال آینده در نظر داشتیم می‌تواند 20 برابر این رقم باشد، اما با توجه به اینکه فدرال رزرو دلایل بیشتری برای رویکرد کاهشی دارد و شاید تصویر اشتغال نرم‌تر شده باشد، نسبت‌های P/E (نسبت قیمت به درآمد) می‌تواند در سال آینده واقعاً بالاتر باشد. بنابراین، من می‌گویم که سهام اکنون و پایان سال بالاتر خواهد رفت. ما قبلاً نیمه اول قوی‌ای داشتیم و نیمه دوم به اندازه نیمه اول قوی نخواهد بود، اما باید بر روی این دستاوردها حساب کنیم. پس بله، به نظر می‌رسد که وضعیت خوبی داریم.»

ارزش بازار بیتکوین به 1.247 تریلیون دلار بازگشته است، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته با 88.5٪ افزایش به 27.4 میلیارد دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا