اخبار بیت کویناخبار بین الملل

قول جدید ترامپ درباره بیتکوین در صورت پیروزی در انتخابات

ترامپ قول داد در صورت انتخاب مجدد، ایالات متحده را به یک نیروگاه استخراج بیتکوین تبدیل کند.

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، توجه خود را به ماینرهای بیتکوین معطوف کرده است تا از صنعت کریپتو استقبال کند. استقبال از استخراج بیتکوین می‌تواند جزئی از استراتژی ترامپ باشد.

ترامپ در پستی در 12 ژوئن حمایت خود را از استخراج بیتکوین ابراز کرد و به پتانسیل آن اشاره کرد. او متعهد شد که از این فناوری‌ها حمایت کند، به خصوص اگر دوباره به‌عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود.

متیو شولتز، رئیس اجرایی CleanSpark، ادعا کرد که ترامپ درک درستی از کریپتو دارد.

این پیشرفت‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتند که استخراج‌کنندگان رمزارز با نظارت بیشتر بر اثرات زیست‌محیطی و فشار بر شبکه‌های برق محلی مواجه هستند. در اوایل سال، مقامات ایالات متحده تلاش کردند تا داده‌هایی را در مورد میزان مصرف انرژی استخراج‌کنندگان کریپتو جمع‌آوری کنند اما با مخالفت شدید سهامداران در این بخش مواجه شدند. حمایت ترامپ از این بخش، پتانسیل تاثیرگذاری بر رفتارهای سیاسی در مورد نحوه عملکرد آن را دارد.

در همین حال، به نظر می‌رسد که حمایت ترامپ از ارزهای رمزنگاری‌شده شانس انتخابات او را افزایش می‌دهد. در Polymarket، یک پلتفرم پیش‌بینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، احتمال پیروزی ترامپ 56 درصد است، در حالی که شانس جو بایدن به 35 درصد کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا